dansbandsfrun

Alla inlägg under april 2010

Av dansbandsfrun - 30 april 2010 20:31

Jag kom på att jag inte har en aning om hur jag ser ut underifrån...



Det VA jättekul!   


  


obs: som ni ser, så färgade jag INTE mina ögonbryn på riktigt ;)

Av dansbandsfrun - 30 april 2010 16:50

Dansbandsmusik på stereon, ensam hemma och en god drink är upphälld...

Då blir det resultat, kan jag lova!!


Jag bakar så det slår gnistor om det. (vi ska ha hembakat vid ett tillfälle längre fram som jag återkommer till)


  

Regnbågskaka som blev mycket bättre än förra gången.


  

Stora och små bananmuffins som blev GALET goda!! (har aldrig gjort förr)

 

Hederliga negerbollar tröttnar jag ALDRIG på!


Nu ska jag ta med mig min "chippohojsare" ner till målerihörnan och fixa lite. Sambon ska fixa pizza....

Sen blir det nog en sväng bort till tivolit. (om det inte regnar alltför mkt)


Happy Valborg på er partypals!!!

Av dansbandsfrun - 30 april 2010 12:08

....åt sin flickvän!!


Alla som tycker att min sambo verkar vara snäll räcker upp en hand?


Ni har fel!!


Hela förmiddagen har han brustit ut i asgarv så fort han ser mig!!???

Va? ÄR DET SNÄLLT???


Jag blir jättesårad ju...


Jag har ju fixat till mig lite idag för HANS skull (markerat mina annars osynliga ögonbryn lite bara)


Det är TACKEN!!


  

Av dansbandsfrun - 29 april 2010 22:47

jag är fortfarande upprörd över att min Budapestbakelse kostade 29:- häromdagen...


VEM vill mig så illa?


  

Seriöst, den är inte större än tre stortånaglar typ...

Av dansbandsfrun - 29 april 2010 20:14

Först hittade jag dessa skönheter till soffan på Lagerhaus. Inte visste jag att vi behövde kuddar... Men med den färgen, så SKAPADE jag ett behov    Dom kanske inte var på rea, men är något snyggt så är det fynd!!

 


Sen hittade jag lite rea-prylar

  

  


sen hittade jag två långkoftor på CUBUS (den ena är beige men bilden är usel)

  

        


sen RÅKADE det bli ännu en randig tröja från Gina Tricot (likadan som jag köpte häromdagen) fast beige den här gången...  


  


   oops... gillar visst randigt...  


sen ville jag visa sambon uppskattning för att jag kunde ha EGENTID i lugn o ro i ett köpcenter, så han fick en tröja...

Gissa vilket mönster????


  


det var allt från familjen Randig for now... over and out...


Av dansbandsfrun - 29 april 2010 16:11

Eftersom jag inte kom iväg till PRIMARK i London, så får jag väl "nöja" mig med affärerna på hemmaplan...


Så nu ska jag bara fixa till mig, sen dra och shoppa mycket lite....


Eftersom jag har gått upp 6 kg på två månader så märks det tydligt i garderoben. Men vänta ni...


När man minst anar det så står jag där bakom lyktstolparna och bara axlarna syns...   


Återkommer med de eventuella fynden...

Av dansbandsfrun - 29 april 2010 11:02

Här får ni en "God Morgon-hälsning" direkt från duschen   

 

obs. flera år gammal bild.... (nu när jag är vuxen skulle jag ALDRIG göra sådär)   

 

  

Av dansbandsfrun - 28 april 2010 20:01

NU KOMMER HAN!!!


Min speleman har återvänt från de 7 haven.... YEYYYYYY!!!  

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards