dansbandsfrun

Alla inlägg den 12 april 2010

Av dansbandsfrun - 12 april 2010 22:19

Vad är poängen med Petra Mede?

 

Jag ligger och tvingar mig att se hennes program/show utan att stänga av...

Jag hade för mig att hon var kul...

 

Går hon på droger eller är hon bara slut som komiker?


Och jag som var sugen på att skratta... (äsch jag får väl sätta mig framför en spegel...)



Av dansbandsfrun - 12 april 2010 14:31

Ni som har följt mig ett tag vet ju hur mycket jag ÄLSKAR att skrämma skiten ur folk...




Det ultimata är att plåga min sambo   




Antingen stå bakom sovrumsdörren på kvällen när han kommer ut från badrummet och ska gå o sova...Och så hoppar man fram i mörkret när han letar sig fram... Och så säger man lite tyst "BU"!!!!!!!

 

 


Eller när han duschar... och håller på att löddra in ansiktet. Då smyger man fram o ställer sig med ansiktet MOT kabinglaset och så när han tittar upp så "SPRINGER HAN" liksom i luften och skriker som en gris!!    Sååå kul!





Men igår fick jag en SUPER IDÈ!! På Ica Maxi...

Dom har plastormar på leksaksavdelningen.¨

"Say no more" tänkte jag...




Sambon tittade på mig skrattande och frågade om jag hade "jävelskap" i tankarna...?    Skulle JAAAG???



Tänk bara i sommar, på landet... När vi har gäster....

Dom ska gå och lägga sig...

Drar undan täcket... TA-DAA!!!! Där ligger en orm!!!



HAHAHAHAHA jag kissar nästan på mig av skratt av bara tanken...


Fast....nu kom jag på att dom flesta som hälsar på oss där, läser min blogg.....


Ååååhhh....... typiskt   

Av dansbandsfrun - 12 april 2010 08:13

Nu kör vi igen... Jag ska bara dricka en flarra absolut till frukost så är jag "BACK ON TRACK"... (tydligen)

 

  

 

Jag orkar inte sova längre nu så....

 

  

 

vi ses senare!   

Ovido - Quiz & Flashcards