dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Oh what a day!

Av dansbandsfrun - 27 april 2010 13:12

Jösses va vi far och flänger här idag...


Dagen började med en mycket motiverad "Mini" som skulle ha den ÅRLIGA dockvagnspromenaden på förskolan. (Stackars Patrik som bara hade pyamas på sig i vagnen)   


Förstår ni hur gulligt det var att se 15 ungar promenera iväg med sina dockvagnar?? Awwww   


självklart fotade jag och skickade till pappan som befinner sig på Birka Paradis just nu och spelar ;) men ni får inte se tyvärr...(dom andra barnen kanske inte vill vara på min blogg)



                                               *


* Sen har mamsen och jag shoppat loss och fikat på stan.


* Och nu har vi fått i oss lunch.


* Snart hämta på dagis igen.


* Sen säga "hej då" till det Småländska besöket.


* OCH SEN BLOGGA LITE MER!!


Arivardärtchi!!



Ps: Idag blir det "en dagens outfit" så ni får se den härliga tunikan som jag fick av min supergulliga bloggvän LISA


     

 
 
Lisa

Lisa

27 april 2010 14:11

Å vad fin du var i den.. Visst är den underbar att ha på sig..
Du är så fin min vännnnnnnnnnnnn..
kram

http://unikajag.se

 
Ama de casa

Ama de casa

27 april 2010 17:17

Vad blev det för shopping då? För du kom väl - hemska tanke - inte hem TOMHÄNT???
:-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Diana

Diana

27 april 2010 17:33

Ojoj, vilken upptagen dag du har! Låter hur sött som helst med barnvagnsparaden. Stackars Patrik bara, vad är det du lär ditt barn? Det är på tok för kallt att vara ute i pyamas!

Sv: Haha, jag brukar också sminka mig. Ibland övar jag på snygga grejer men oftast så "fulsminkar" jag mig. Hahahaha

http://www.decdia.blogg.se

 
Em

Em

27 april 2010 17:41

Hahaha! Jag kan verkligen se barnen framför mig, vad gulligt! Och tunikan är jättefin!!

http://egoinasmamma.nu

 
Em

Em

27 april 2010 18:04

Sv: Bara tre ggr per vecka numera, men jag är inte rädd för att ta i. Sen är det klart, när jag väger på det minsta syns det mera och på bilden har jag just burit tungt och då är jag ju "pumpad". ;D Jag tränade aldrig när jag var yngre, så jag tycker det är kul.

http://egoinasmamma.nu

 
Marie

Marie

27 april 2010 20:44

MYCKET snygg outfit, men du vet väl vad som sägs: "allt klär en skönhet"!

(Shit vad jag smörar, men jag måste hålla mig väl med henne för Lines skull, *hostar*)

Ha en bra kväll/kramar

http://miruschkas.blogspot.com

 
Ellis

Ellis

29 april 2010 19:20

men kunde du inte bara täcka barnens ansikten förutom min makes? Jag vill ju seeee! :O

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards