dansbandsfrun

Alla inlägg under juni 2010

Av dansbandsfrun - 29 juni 2010 18:33

........ är


  

nyplockade smultron på ett strå......


och....


  


en DANSBANDSFRU som bär solbrillor! (av någon anledning gillar jag inte dessa tingestar om jag inte har en hemskt stark sol rakt i mina ögon) så det är en ganska ovanlig syn.



Nej nu måste jag plocka upp "Mini" ur badet, innan han skrumpnar ihop alldeles...

Av dansbandsfrun - 29 juni 2010 14:37

Alla som saknat mig räcker upp en hand?




 


Äsch...lägg av    Get out of here.....


Jag har ju bara haft lite semester .


Midsommar var så skitkul som jag visste att den skulle bli och mascaran var redan bortskrattad vid 22 tiden på kvällen tack vare vissa vid samma bord   


Sen att resten av helgen avnjöts med goda vänner i skärgården (som visade sig från sin bästa sida) gjorde ju allt ÄNNU bättre.


Nu har jag lite att fixa, men lovar att uppdatera mer lite senare...


Love

Av dansbandsfrun - 25 juni 2010 10:11

......och läs vad jag skriver till er nu   


jag springer runt med slingmedel i håret, har målat svart nagellack (vill ju inte va FÖR midsommar-putti-nutti, och har inte ens strykt mina kläder som jag ska ha ikväll.


Jag ska iväg snart. Till mina gamla hemtrakter, där jag är född o uppvuxen. Ska ha SÅ roligt!


Nu önskar jag ER en UNDERBAR midsommar här, för jag hinner inte in till var o en.


  


Mycket sol och mycket lycka önskar jag er!!!!!  

Av dansbandsfrun - 24 juni 2010 09:52

Jisses va jag har mycket att göra idag....


Hinner inte lägga in bilder nu men igår kväll fick jag en bebis-gädda nere på bryggan. Och ca 15-20 aborrar (varav jag endast sparade 3 för dom andra var så pyttesmå) Och jag kastade givetvis tillbaka gäddan.


Återkommer senare!!

Mesommar-kramar på er!

Av dansbandsfrun - 23 juni 2010 13:41

Alltså...  För er som inte har gjort ansiktsbehandling på skönhetssalong förut; GÖR DET!!


(Portömningen gör ont men det är det värt)


Kolla vilken äckelpotta jag var innan;


  


och KOLLA resultatet efteråt!!!!


Snacka om MIDSOMMAR-MIRAKEL   


  


Hör av er om ni vill ha numret...hihihi



Av dansbandsfrun - 23 juni 2010 08:54

Nu har jag JÄTTEBRÅTTOM... (ovanligt hörrö)


* Måste till vårdcentralen och ta prover


* sen har jag beställt en ansiktsbehandling på TÖRNROSA DAG-SPA nere på stan. Måste ju ta hand om mig själv   


* Sen hem och packa, packa o åter packa inför helgen.


Later skater. Ha en härlig dag i soooolen kids!!!!!

Av dansbandsfrun - 22 juni 2010 18:20

Såhär blev det;


Först tar man fram väskan med picknick-grejer...

  


Sen efter att man åkt bil ett bra tag så hittar man en underbar liten plats där man kan lägga ut filtarna OCH samtidigt se....

  


.....TÅG åka förbi i full fart!! (ni har inte missat vår sons största intresse i livet va?)   


  


Och himmel o pannkaka så hungrig man blir av att hållas i naturen...

Då plockar vi fram maten...

   

MUMS....

Färskt bröd, rostbiff, kalkon och potatissallad, vattenmelon mm...

Jösses vad det smakade bra. (varför är det SÅ gott att äta ute?)

    


"Hej vi har det bra här"!

  


Men vart ska vi NU?


jo..........


  

Lithells i SKÖLLERSTAD!!


Här ska köpes korv! Korv i långe rader!!!

(man går in i en liten "kiosk" och handlar)


Så nu har vi grillkorv till HELA sommaren, kroppkakor, ost och annat pålägg och falukorv etc etc... Va kul det var   


Sen var min sambo skitgullig som stannade på TVÅ loppisar på hemvägen så jag fick göra små (gjuta-i-betong-form-fynd)

Bla HÄR:

  


Nehe...nu måste jag gå o laga mat...


Vad ska jag ha idag?


........................hm........................
..............jojust ja............


KORV   

Av dansbandsfrun - 22 juni 2010 11:06

Nu är korgen packad, filten i kassen och kylklamparna håller rostbiffen kyld...


Idag är ingen vanlig dag!

(GÄLLER ATT TA VARA PÅ VARDAGARNA OCKSÅ)


Vi ska ut på picknick.

Var?

...............någonstans i vårt vackra soliga land.


Bilder kommer senare!!


Arrivadärschi!   

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards