dansbandsfrun

Alla inlägg under juni 2010

Av dansbandsfrun - 3 juni 2010 09:20

Nu springer vi runt som yra höns här, vi ska åka till Småland snart.


Jag fick en akuttid till Mirakelmannen i eftermiddag   

Packa....


Later Skater!!

Njut av   


Av dansbandsfrun - 2 juni 2010 14:16

Fan.... Jag vaknade med världens lock för öronen...


Det ekar inne i huvudet när jag pratar, vad jobbigt det är!!


  

Av dansbandsfrun - 1 juni 2010 21:50

BRA


* Idag gick jag 7 km, igår 5...            


DÅLIGT

* Vikten står stilla           



BRA

* Idag var jag på en salong och hörde mig för om hårförlängning (tänkte det kan va kul att testa)


DÅLIGT


* Det är dyrt och håller bara 3 månader.


BRA

* Sambon har idag börjat måla huset


DÅLIGT

* Jag måste serva honom med fika osv...PUH!!!


BRA

* Var på ÖB igår och handlade en massa roliga "TJEJGREJJER"

Ex ansiktsmasker, hårinpackningar, rosa tandborste osv...


DÅLIGT

* Blev förföljd av en förkyld kärring som gick och andades på mig... (tänkte lägga snavben på henne, men kom på att jag är en snäll människa)


BRA

* Skrattade så jag grät häromkvällen när sambon gjort i ordning ett glas vatten som han skulle ta med sig till sängen, och jag hällde i MASSOR av salt...  


DÅLIGT

* Att han fattade DIREKT att det var nåt "lurt" när han kom in i köket o skulle ta glaset och jag låg på golvet o asgarvade o höll mig för magen...



BRA

* Det är jättemycket skoj som händer de närmaste dagarna...


DÅLIGT

* Jag är alldeles för trött för att gå och färga håret nu.




Sov nu med er knastroll!   







Av dansbandsfrun - 1 juni 2010 11:31

.........nu har jag inte många frostnätter kvar....... jag känner hur jag går mot ljuset....


 

 

Jag har testat min nya epilator.

 

 

 

* Jag föder hellre en bebis på 15 kilo utan bedövning.

 

* Jag hånglar hellre med "Cujo" (en rabiessmittad sankt bernhardshund för er under 30 som inte sett den filmen)

 

* Jag sticker hellre nålar i mina ögon

 

* Jag går hellre naken genom HELA Norrköpings City en fredagseftermiddag

 

....än att göra det igen.

 

Men TACK ni som tipsat. Benen är nu jättesläta   

 

(och ett jävla stort tack till min fega sambo som inte vågade testa utan bara asgarvade åt mig när jag satt där och snoret o tårarna rann om vartannat)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards