dansbandsfrun

Alla inlägg under februari 2011

Av dansbandsfrun - 28 februari 2011 16:23

När jag har ont, så sover jag.


Logiskt va? (man känner inte smärtan lika mycket då)


Plus att jag drömmer en massa trevligheter.

Nyss drömde jag att jag tog min snowracer till en park i skogen och dansade till BLACK JACK.

LOVELY!


nej, nu är det dags igen...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........
.

Av dansbandsfrun - 27 februari 2011 19:48

Min son och jag var klara för dagens 5 års kalas.


Jag tittade beundrande på "Mini" och sa spontant:


"- Gud va fin du är! Du ser ut som en riktig liten busunge" (han hade ett TON hårspray)


Då tittar han tillbaka på mig och svarar:


"- Tack mamma, du ser ut som en dinosaurie " 




  



Av dansbandsfrun - 27 februari 2011 10:10

Jag är SÅ lycklig över gårdagens Melodifestival!!


Jag har alltid varit "SVAG" för Nicke Borg. (läs HELT GAAAALEN)

Och jag hörde direkt att hans låt var fantastisk. Jag hoppades på att svenska folket skulle peta ur öronvaxet o verkligen LYSSNA. Han är brilliant!


Och det GJORDE DOM!!! JIPPIE!!!!

  

bild lånad av poplight.zitiz.se


Min son tyckte Nicke Borg var supercool MEN när Lasse Stefanz uppträdde bevisade han återigen att hann är en sann "dansbandsunge"   

  



Vad tyckte ni? vem var bäst igår? 

Av dansbandsfrun - 26 februari 2011 12:08

......det verkar vara DET jag har...


Min doktor "kläckte det" häromdagen.

Det tog bara ca 3 år. Men Hey, han har ju mycket att göra...


Hm...Nästan så man börjar bli sugen på...

  

Av dansbandsfrun - 25 februari 2011 17:39


Jag tror mer på bekvämlighet, än på

 

sexighet...


  

Av dansbandsfrun - 25 februari 2011 13:29

igår när vi var och handlade höll min sambo upp denna bok och sa:


" -den här skulle passa dig perfekt"


  


Men jaha?

Hur kan HAN känna till "MEG CABOT"???



Av dansbandsfrun - 25 februari 2011 09:12

...men var det inte någon som myntade uttrycket "EN SEMLA OM DAGEN, HÅLLER DOKTORN BORTA FRÅN MAGEN"?


  

Av dansbandsfrun - 24 februari 2011 20:33

Kollar på American IDOL på elvan.


och......jag vet inte vad det är med mig, men är inte Steven Tyler bland det hetaste i TV just nu?

(TROTS att han har funnits sen Tyrannysarius Rex gick på gatorna....??)

  

han verkar så hiskeligt rar...  



bild lånad på www.dailypostal.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards