dansbandsfrun

Alla inlägg under februari 2011

Av dansbandsfrun - 11 februari 2011 11:33

gjorde lite vanliga vaniljmuffins...


(oops, råkade visst ramla i nåt i smeten)

  

Av dansbandsfrun - 10 februari 2011 22:09

jag ska göra smörgåstårta till ca 15 pers i helgen


jag undrar om ni har tips på goda "röror" att ha emellan?


förra gången jag gjorde blev det såhär bra, men man kan ju förnya sig...

  


jag minns inte riktigt vad jag hade sist...


ÖS in recept snälla ;)

Av dansbandsfrun - 10 februari 2011 20:21

Jo helst ville han ju se ut som Gene Simmons i KISS,  vår son...

Men (som tur var) så hade han ju inte den mängden hår. PUH!


Så här kommer lite bilder från friss-besöket. HAN ÄLSKADE DET!!


här är vi halvvägs...

  


Stjärnor KAN ju förknippas med KISS i alla fall ...så det kör vi på!

  


Hur cool är han inte??  ;)

 

Frissan delade ut en klubba till duktiga killar...



MEN OJ vad det tog på krafterna att klippa sig...

   


japp, så var det... Ännu en liten milstolpe i vår älskade unges liv    

Av dansbandsfrun - 10 februari 2011 10:14

Hur gör alla fjortisar när dom tar "dagens" bilder?


Det här är i alla fall mitt bidrag o jag kommer då inte vinna några priser   

  


På dagens schema:


gå och klippa "Mini" hos en frisör för första gången. Han vill ha en "rock´n roll-frisyr"


handla


laga god mat för vi får gäster


ha en fin dag!!

Av dansbandsfrun - 9 februari 2011 21:09

japp!

  


jag använder det till allt; händerna, läpparna, fötterna osv...


Nu KAN det hända att min son har sett det.


För en stund sedan kom han med vaselin.........................ÖVERALLT.


Aldrig har väl en gosse glänst så, som en vaxad bil i solsken.

Håret var wetlook, kinderna kommer ALDRIG mer behöva smörjas in

och fettfläckarna på nya KISS-tröjan kommer sitta kvar tills den dagen då musiksmaken blir en annan...


suck... BUMS ner i badet , och så gör vi ALDRIG mer om det  

Av dansbandsfrun - 9 februari 2011 10:15

Man kanske skulle skaffa sig en liiiten till.... Jag vet inte...


man kanske har nåt man vill säga?...

  


en liten gullig o busig apa?

  



en liten kelig kissemiss?

  


kanske ska ta med "Mini" så får vi familjerabatt???   

  


nja...jag väntar nog lite till...


EDIT:

alla bilder lånade på google.com

Av dansbandsfrun - 8 februari 2011 20:57

Just nu ligger jag i sängen och kollar Scooby Doo... det är inget konstigt med det, men det lite udda är att jag ligger o känner på mitt stubbade näshår....

(nope, för ER skull unviker jag att visa foto)  


jag har nämligen sprayat två "prylhyllor" idag ute...och det blåste visst upp sprayfärg i mina näsborrar...
ALLT näshår blev kladdigt och kritvitt!


vad göra?


jag fick ta nagelsaxen o.....snipp snipp...o snipp...


känns skitkonstigt, men ......lite.......fränt   



MINNESANTECKNING TILL MIG SJÄLV:

 

SPRAYA INTE I MOTVIND NÄSTA GÅNG



Av dansbandsfrun - 8 februari 2011 16:39

Vi var och fikade igår.


En av oss tog en "pensionärsfika".....

  


och en av oss tog en lite coolare "ungdomligare"...

  


och den tredje tog ingen alls för han var lite trött...

För att inte skämmas som mamma i dessa lägen brukar jag böja mig ner o se fromt på gossebarnet o fråga med bäbisröst;


"å var har du dina föräldrar dåååå?"   

  

(jag vet verkligen inte vad som hänt med min mobilkamera...)


jag råkade bli förälskad i ett liten trasa inne på H&M också som jag ska ha brunt till. Jeans och brunt är så fint.

  


En magisk kraft drog mig också in på PANDURO så nu har jag tusen nya projekt på G.

Återkommer.....

hej! 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards