dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 26 november 2012

Vilken fruktansvärd mardröm!

Av dansbandsfrun - 26 november 2012 12:45

Vaknade av att sonen grät i sömnen och väckte honom då försiktigt så han vaknade till....


"-vad är det gubben, drömmer du nu?"


Han förklarar snyftande att han hade sin värsta mardröm någonsin! Han hulkar när han berättar att han är väldigt arg!


"Men va i hela friden drömde du då", frågar jag...."vill du berätta?"


"-ja, mamma vet du...tomten kom hit och jag öppnade mina paket (här börjar han gråta ännu mer) och jag fick inget LEGO, jag fick en baaaaaaarbie och en dockvaaaaaagn.......uuuuäääääähhhh!!!!"


(jag vet inte, men det kan vara dags att ha ett snack om att det finns barn runt om i världen som inte ens har rent vatten...)


 


 
 
Ingen bild

ramona

26 november 2012 14:34

Voi lilla gulle!!!! ibland är det jobbigt :_=)

kramis till er
(trevligt att du börjat blogga lite här igen!!) ME LIKE!

dansbandsfrun

27 november 2012 00:51

Ja, det kan bli stoooora bekymmer ganska lätt ;)
tack gumman!! kramar

 
carina

carina

26 november 2012 14:34

Det var minsann en riktig mardröm för sonen.
Det var en konstig tomte, som gav honom tjej leksaker.
Klart han vill ha lego i massor :)
Ha en fin dag!
Kramen♥

http://Izors-blogg.blogspot.com

dansbandsfrun

27 november 2012 00:50

Ja DET kan jag lova! Han var rejält besviken på tomteskrället ;)
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards