dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 27 november 2012

Nu går det utför......

Av dansbandsfrun - 27 november 2012 13:21

Oj oj oj...... Nu har det hänt!!


Det värsta som kan hända....det som jag ALLTID varit rädd för!

Det som jag fasat för de senaste åren....


Jag "gör ljud" när jag reser mig upp när jag har böjt mig ner och knutit mina skor!!!!!!!!!!!


Jag har dessutom förvandlats till en ko.       

Huh? Tänker ni?

Jo, jag har flera magar...Dom ligger liksom på varandra i olika lager.   


MEN vilken tur då att jag hittade ett promenadband på Rusta häromkvällen!

Ladies and gentlemen, meet my new friend;

bild lånad av Rusta.se 

Jag är säker på att vi ska bli goda vänner!


(nu undrar säkert mina närmaste "men hade hon inte ett sånt redan?" och NEJ, inte längre....Jag HADE ett, men vi kom aldrig riktigt överrens...det klickade aldrig mellan oss...och dessutom fick inte cykelkorgen rum på handtaget som jag hade ostbågepåsen i när jag gick på det så jag sålde det på Blocket till en jätteöverviktig gubbe från Linköping)


men NU....NU känner jag att flitens vindar blåser åt mitt håll.

På tal om det, nu måste jag gå och fika testa det lite.


Kramar


ps: ni har väl koll på min bakblogg också http://bakeandfun.bloggplatsen.se/  ;)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards