dansbandsfrun

Alla inlägg under augusti 2010

Av dansbandsfrun - 31 augusti 2010 18:23

Ibland känns allt underbart...


Ibland känns allt skit...


Idag är en sån dag, då allt är lite extra skit...

Jag känner mig såhär:


  

Jaja, man kan väl inte hinna använda epilatorn varje dag heller?


puss på er!


Av dansbandsfrun - 31 augusti 2010 01:38


Jag är inte så aktiv här just nu då vi har en sjuk liten gosse som tycker att allt i livet suger nu.

Samma ilskna baciller som alla andra verkar ha...



Lägger upp en bild på när han mådde så in i helsickes bra   

  


Hur som helst så vill han att man ska va nära hela tiden, han vill bli uppassad lite extra och han vill inte äta...


Men en MILKSHAKE från Mc Donalds kunde han nog tänka sig (bland det bästa han vet) ikväll...

Så fick det bli!


Jag kör fram till högtalaren och en röst säger:


" - Välkommen till Mc Donalds, det går bra att beställa"?


" - En liten jordgubbs milkshake" (säger jag då)


*

*

*

*

*

*

Då säger rösten;


" - Vad vill du ha för storlek på den?"

 

Eh.....


  




Av dansbandsfrun - 30 augusti 2010 19:47

Dom ringde från xtravaganza direkt idag så nu har jag bokat in fredag för en konsultation.

Gäller att kolla läget innan man betalar.


rövsvett...va jag vill sätta igång. Tappa vikt, bli smal, sluta äta onyttigt...


Men nu måste jag gå o baka muffins med godis i   

Av dansbandsfrun - 30 augusti 2010 12:34

Har det äntligen hänt?


Har jag hört den rätta rösten i huvudet nu?


Jag har nämligen anmält mitt intresse hit


Jag vill verkligen lära mig äta rätt, motionera osv...Och givetvis tappa vikt.

Dom kommer ringa mig och berätta en massa, sen är det upp till mig om jag anmäler mig.


En bra investering för framtiden är det ju.

Har NI erfarenhet av just detta?

Av dansbandsfrun - 29 augusti 2010 11:56

Här är jag redo att åka på förfest...


  


Tack ni som var på den, det var jättetrevligt!


Sen kom vi in på området...


  


Jättestort, superhäftigt och jag har aldrig kramats med så mycket folk innan som jag gjorde de första 5 minutrarna ;)


Vi gick till öltältet o beställde varsitt glas vin, jag hörde Black Jack på dansbanan köra sin underbara musik... ÅH va HÄRLIGT!!!


Äntligen var jag ute på dans. Och ALLA var där!


Då ringde telefonen.


Det var min mamma och hon hade en illgråtande "Mini" i bakgrunden som hade kräkts och som kokade av feber. Han ropade på "mamma" hela tiden...(han var lite hostig när jag åkte)


Jaha, ja... här står jag och har en flaska vin i kroppen och vill bara hem direkt. Jätteorolig naturligtvis och samtidigt hör jag den ena efter den andra som kommer fram o ropar mitt namn "Men HEJ, är DU här?" och vill kramas ;)

(förlåt till er om ni läser detta om jag verkade lite otrevlig eller kort)


Efter en stund fick vi tag på en som kunde hämta mig och köra ner mig (3 mil gissar jag på)


Efter en jobbig natt för lillskrutten och vaken för mig så kan vi idag konstatera att febern har gått ner...

Han mår lite bättre...


...........och jag är fortfarande danssugen så förbannat   

Av dansbandsfrun - 28 augusti 2010 15:28

Jag brukar inte lägga in youtube klipp men kolla detta, mina kinder är plaskvåta av tårar. Det är underbart att skratta så här mycket!!


&hl=sv_SE&fs=1&">&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="304">

Av dansbandsfrun - 28 augusti 2010 14:57

Ok, ni får bestämma...


Ska jag ha dessa trosor ikväll?


  

Av dansbandsfrun - 28 augusti 2010 12:53

Gissa vem som nyss vaknat?


12.30


Wow... Jag har under natten förvandlats till en tonåring JIPPPPPPPIEEEEEE!!!!!



Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards