dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

Dansbandsfestivalen som tog slut......

Av dansbandsfrun - 29 augusti 2010 11:56

Här är jag redo att åka på förfest...


  


Tack ni som var på den, det var jättetrevligt!


Sen kom vi in på området...


  


Jättestort, superhäftigt och jag har aldrig kramats med så mycket folk innan som jag gjorde de första 5 minutrarna ;)


Vi gick till öltältet o beställde varsitt glas vin, jag hörde Black Jack på dansbanan köra sin underbara musik... ÅH va HÄRLIGT!!!


Äntligen var jag ute på dans. Och ALLA var där!


Då ringde telefonen.


Det var min mamma och hon hade en illgråtande "Mini" i bakgrunden som hade kräkts och som kokade av feber. Han ropade på "mamma" hela tiden...(han var lite hostig när jag åkte)


Jaha, ja... här står jag och har en flaska vin i kroppen och vill bara hem direkt. Jätteorolig naturligtvis och samtidigt hör jag den ena efter den andra som kommer fram o ropar mitt namn "Men HEJ, är DU här?" och vill kramas ;)

(förlåt till er om ni läser detta om jag verkade lite otrevlig eller kort)


Efter en stund fick vi tag på en som kunde hämta mig och köra ner mig (3 mil gissar jag på)


Efter en jobbig natt för lillskrutten och vaken för mig så kan vi idag konstatera att febern har gått ner...

Han mår lite bättre...


...........och jag är fortfarande danssugen så förbannat   

 
 
Ingen bild

ramona

29 augusti 2010 12:12

usch då det var tråkigt!! hoppas minisen blir frisk snart så får du ta nya tag :)

dansbandsfrun

30 augusti 2010 22:15

ja, det blir fler chanser (dock inte Black Jack o Scotts samtidigt tyvärr) ;)

 
Svorskan

Svorskan

29 augusti 2010 14:18

Och män klagar när de är förkylda? De vet inte hur det känns när man är kvinna och sugen på att dansa och festa!! ;) Hoppas Mini bara blir bättre och bättre. KRAM

http://svorskan.se

 
Ellis

Ellis

29 augusti 2010 14:33

Känns BRA att Mini har pli på dig sväris!

http://ellisu.blogg.se

 
Marie

Marie

29 augusti 2010 15:14

Men... är det inte typiskt!!! En liten tröst: du var (är) himla fin på fotot:)
Hoppas bara att det blir fler tillfällen att du får gå ut och dansa!
Ha en skön söndag (här spöregnar det!)
Kram

http://miruschkas.blogspot.com

 
Sand mellan tårna

Sand mellan tårna

29 augusti 2010 18:19

Nä men fy vad tråkigt men dom små går i första hand och förhoppningsvis kommer du ut och får dansa snart igen.

http://sandmellantarna.com

dansbandsfrun

30 augusti 2010 22:13

Ja typiskt, men jo det går fler tåg.

 
Lisa

Lisa

29 augusti 2010 19:04

Å vad vacker du va vännen....
Men du är alltid vacker...ler
Hoppas mini mår bättre nu....
Tänker på er...
Jävla snygging.... ;0)

http://unikajag.se

dansbandsfrun

30 augusti 2010 22:13

Åh va go du e Lisavännen, men jag säger bara "detsamma" (jävla snygging) hahahahaaha Du e så skön!!!
kram

 
Ingen bild

PYSSELITEN

29 augusti 2010 20:49

Inte kul att vara sjuk stackarn hoppas han är bättre i morgon . Blacka Jack så kul :9 Såg att Arvingarana kommer till stan 6/11 gissa om dom suger :))) Lasseman är ju min favvo

dansbandsfrun

30 augusti 2010 22:11

Jag älskar Black Jack men Arvingarna e jag sådär för... ;)
Ja, det ska va Lasseman då ;)

 
Marie-Louise

Marie-Louise

29 augusti 2010 21:08

Men så typiskt :( Du som skulle ha så roligt, men ja vad gör man inte för sina barn, så är det ju. /Kram p.s du var himla fin på fotot d.s

http://madredetres.blogg.se

dansbandsfrun

30 augusti 2010 22:10

Ja absolut, jag hade ju aldrig kunnat ha skoj när jag visste att han var hemma o så himla dålig.
Tack snälla ;) kram

 
camilla

camilla

30 augusti 2010 09:18

Nä...vad tråkigt!
Både att han blev sjuk just då och att inte fick dansa.
Bättre lycka nästa gång ;)
God morgon!

http://www.cammo69.blogspot.com

dansbandsfrun

30 augusti 2010 22:09

ja, det är ju typiskt. men va gör det om 100 år? :=)

 
Ama de casa

Ama de casa

31 augusti 2010 14:48

Trist att behöva avbryta, och stackars Mini!

http://amacasa.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards