dansbandsfrun

Alla inlägg under januari 2011

Av dansbandsfrun - 31 januari 2011 17:24

Not....


Jag kommer tillbaka så fort vi ordnat till det.

Av dansbandsfrun - 30 januari 2011 12:36

Internet funkar ca 6 min, sen får vi stänga av alla saker o sedan trycka på igen... Men i början av veckan ska allt va ok igen.


Så länge lägger jag ut ännu en låt från min skiva.


VARJE GÅNG DU LER


Av dansbandsfrun - 29 januari 2011 12:50

Internet suger fortfarande. Får skynda mig att lägga in....


Igår hade vi en underbar EFTERRÄTT:


Ta lite sånt ni gillar... (vi glömde jordgubbar o marschmallows)

  


Smält en massa choklad i ett vattenbad... och häll ner i byttan...

  


tänd värmeljuset, o voilá!!

Chokladfonduen är klar!!!!!!!!!!! MUMS!!!

  


Ser det gott ut?




ps: ang armbandsutlottningen så jobbar jag på den. Men det tar några dagar...

ÅTERKOMMER!

Av dansbandsfrun - 28 januari 2011 09:07

...rice and curry...


Skyndar mig att berätta att vårt internet har fått tuppjucket totalt så jag kommer inte in här mer än några sekunder innan det bryts.

Ska försöka fixa detta idag genom att ringa TELIA o klå upp dom verbalt.   


återkommer (om ÖDET vill) ;)

Av dansbandsfrun - 27 januari 2011 12:03

Va kul det är att ni är så många som är med i armbandsutlottningen!

Jag blir superglad!!!


Fortsätt att meddela om ni är med ni som inte har gjort det hittills. Jag kör tills ikväll.


Här görs det inte många knop idag. Min sambo är iväg och hämtar mediciner till mig nu. Så jag kan bli "som folk"   

  


Vårt födelsedagsbarn fick en rolig present förresten...som ska köras UTE men hur kul är det?

Vem vill lyssna på "när snön försvinner får du använda den" när man är 4 år???

"MAMMA, NU KOMMER JAG"

    


Efter att han har kört på våra väggar, hörn och lister ett par tusen gånger så får man ta i med hårdhandskarna....


Ge han något annat att roa sig med helt enkelt....

Mina damer o herrar; MÖT PATRIK!

  


nej nu måste jag tillverka lite armband... puh   

Av dansbandsfrun - 26 januari 2011 15:15

Guess What?


Idag har jag bloggat på BLOGGPLATSEN i 1 år   


Jag tänker fira det genom att göra som alla andra gör;


UTLOTTNING!


YEY!!

Jag kommer att tillverka ett eller flera alldeles egna designade ARMBAND a la Dansbandsfrun.


  


Skriv bara "jag är med" om ni är det... ;)  (om du är kille, kan du ju ge bort dem)


Mer armband o kärlek till folket!!!

Av dansbandsfrun - 25 januari 2011 18:58

jag har ramlat in i ett "skov" o inget i kroppen funkar så jag vill vara för mig själv idag...


vill inte leka med er... förlåt?


  

Av dansbandsfrun - 25 januari 2011 15:04


Ja det är jag!!!


Min sambo anklagar faktiskt mig för att vara ORÄTTVIS!   


Han påstår att jag tar alla kuddarna i vår säng...

(var får han allt ifrån????)


*


*


*


*


*


*


*


  



Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards