dansbandsfrun

Alla inlägg under januari 2011

Av dansbandsfrun - 24 januari 2011 22:03

Alltså, jag älskar kläder.

Jag gillar att klä mig snyggt (när jag ska visa mig för andra levande väsen) annars funkar mina pyamaser hur bra som helst...


Men...en del kläder....eh....dom liksom får mig att fundera...att banga...att inte våga...


Jag VILL men TÄNK om jag tappar något ur handväskan?

  


  


nej fan, det får bli en sån här i sommar istället:

  

då är jag ju i alla fall trendig!







bilder lånade av:

asos.com

kjolar.info

blog.euforia-ab.se

Av dansbandsfrun - 24 januari 2011 16:04

Usch va trist det är med bloggar som tramsar o larvar och inte är seriösa.


Nej, jag tycker att alla borde va som JAG.

Informera, va en förebild, stå för den man är, få ut sitt budskap!


hmm...vad var det nu jag skulle säga...


jo, jag har köpt en ny tandborste.

  

Av dansbandsfrun - 24 januari 2011 13:25

.....att göra en SKITDAG till en BRA-DAG!!


(har så förbannat ont nu igen, men fick i alla fall va smärtfri i 1,5 vecka och det är jag jätteglad för)


Lycka är att hitta DALLAS säsong 11 i brevlådan, spola upp ett bubbelbad och tända ljus och krypa ner och kolla på Bobby och JR samtidigt som kroppen slappnar av i det heta vattnet...... MUMS.....


Återkommer sen   

Av dansbandsfrun - 23 januari 2011 15:04

Ligger o kollar på "Nord & Syd"


Oj vilka minnen det väcker, man var ju helt såld på serien...


VEM av killarna "George Hazard vänster/ Orry Main höger" gillade NI bäst?

  



jag var SÅ kär i;


  


Åldersskillnad?

Jamen det är väl en "världslig sak" som Karlsson På Taket säger...


MUMSFILLIBABBA säger JAG   

Av dansbandsfrun - 23 januari 2011 12:15

  


Jag vet att det sitter en mamma nere i Småland som vill se bilder från min semester så ni andra får helt enkelt stå ut med det...


Jag blandar runt lite o kvaliten på bilderna skiftar mellan mobilkamera/vanlig kamera... ;)


en halsont-sjuk semesterfirare som tar kort på sig själv...

  


UNDERBAR blomsterprakt gör mig så lycklig!

  


Det trendigaste du kan göra nu är att stoppa ner dina fossingar i detta akvarium o låta fiskarna äta på dina förhårdnader...superbra o kostar 8 euro! ;)

  


Bara så härligt att fota annat än snö...

  


Maspalomas sanddyner...

  



På marknaden i San Fernando inhandlades Apelsiner, jordgubbar och annat nyttigt.

  


Vattenglädje!

  


No way!

Inte ens om jag fick en kyss av Brad Pitt...

 


nej nu måste jag ta ett bad!

hasta la vista... 

Av dansbandsfrun - 22 januari 2011 14:20

Sambon kom upp på övervåningen och var helt ÖVERTYGAD om att luftpumpen till akvariumet hade fått spelet. Vi skulle nu få köpa en ny....


Men nähä... istället kommer han in och väcker mig o gapskrattar och PÅSTÅR att det är JAG SOM SNARKAR!!!!   


Det var nog det fräckaste jag hört, för jag VET att jag aldrig snarkar!!


HOW RUDE!!    nu jävlar e det krig!!!!  

Av dansbandsfrun - 22 januari 2011 01:09

Världens största GRATTIS på 4 års-dagen vår ÄLSKADE unge!!!!  


Föddes rakt in i dansbandsvärlden ;)

  


och gillar det skarpt fortfarande ;)

  



Av dansbandsfrun - 21 januari 2011 22:40


Ser ni något märkligt här?


  

Ovido - Quiz & Flashcards