dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 20 november 2012

Ibland blir jag arg på Gud...

Av dansbandsfrun - 20 november 2012 14:50

för nog är det hans "fel"?


Jag föddes nämligen utan hals....

Eller alltså, jo nog har jag halsfluss och skit minsann men jag menar en såndär lång och fin och graciös "svanhals"

Jag tog på mig en polotröja förut för det ÄR så snyggt på kvinnor tycker jag.

Bara det att kragen hamnade inte under hakan som sig bör...nej den slutade under min ÖVERLÄPP!!!


Suck!


Mitt huvud sitter liksom "påtryckt" på axlarna.....

Nu skiter jag i polotröjor!!!


uppdatering; om ni kollar min profilbild till vänster så fattar ni exakt vad jag menar hahahaha


 
 
Cina

Cina

20 november 2012 15:00

Nääää Nääää SKIT inte i polotröja det är ingen bra idé finnas andra ställen att göra det på hahahahaaaaa.

Snyggt med polo det tycker jag oxå men som du säger man ska nog ha lång hals och inte ha huvudet direkt på axlarna.
Jag passar heller inte i polo för då ligger hakorna utan på kragen ;)
Överlåter det plagget till de som har svanhals.

Kramen på dig!

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Diana

Diana

21 november 2012 01:30

Nämen hej på dig, det var inte igår! :)

http://www.decdia.blogg.se

 
Lotta

Lotta

24 november 2012 08:41

Haha, "skäll" lite på han från mig med, för mig har han också skapat så;-) kram o trevlig helg!

http://Lotenlind.blogg.se

dansbandsfrun

27 november 2012 00:52

Tusan oxå...vart e alla som har svanhalsar då? ;) kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards