dansbandsfrun

Alla inlägg den 29 november 2012

Av dansbandsfrun - 29 november 2012 21:22

Satt och lyssnade på Sveriges Riksdags frågestund idag med vår stadsminister (nej alltså han satt inte brevid mig, han var på TV´n) och blev så uttråkad att jag fick stänga av efter en stund.

Varför?

Ja, inte för att det var ointressant eller nåt, nej jag är faktiskt väldigt intresserad av politik (både nationell o internationell)

MEN Nej, karln kan ju inte röra sin överläpp!!!!

Gud så stel han är när han pratar, han snurrpte åt sin lilla läpp att det var omöjligt att se på honom utan att somna!

(och TÄNK om jag varit DÖV o var tvungen att läsa på läpparna??) VAA???


 

Han som har så mycket folk runt sig hela dagarna, borde väl ha NÅGON som kan tala om för honom att man ska ARTIKULERA när man talar (och eh....döh...du e liksom "högsta fucki`n hönset" så det kan väl ligga i ditt intresse att folk lyssnar på vad du sä......eller förresten...glöm vad jag sa...


Jag kom på att det troligtvis inte ens hjälper om han så sprutar in 1 liter Restylan i överläppen.....

 

Det är nog hans politik som helt enkelt inte tilltalar mig....


Nej som dom säger "ta o kamma dig nu". Eller.....eh....förlåt......äsch glöm hela det här inlägget.


Kramar




bilder lånade på riksdagen.se och blog.justyfine.se








Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards