dansbandsfrun

Alla inlägg den 21 april 2010

Av dansbandsfrun - 21 april 2010 17:45

Vi gick väl i 5e klass eller nåt och satt "vårt gäng" (dvs 4 bästa kompisar) och pratade...


Ena tjejens mamma heter "Ulla"...


Vi var väl trötta antar jag   


Jag Vi började sjunga "Ulla-knulla, ulla-knulla" la la la lala....


Då blev hon JÄTTEARG och skulle minsann hämnas    PÅ MIG!


Hon stod och stampade i marken jätteilsket, och frustade som en stor tjur... Nästan som en drake sprutade hon eld när hon plötsligt kom på det!!!


- "DU DÅ, DIN HIMLA.............................................
................................

*här tänker hon lite till och inser att det kommer nog inte rimma, men skit samma....*:

 

"ANITA-BANITA-FITTLISA!

 

fan, jag kanske borde ha berättat va min mamma heter...

 

 

Av dansbandsfrun - 21 april 2010 13:55

  


Jag utmanar mina läsare att köpa årets majblomma!

 

Har ni tänkt på att pengarna går till barn som inte har det så bra. Föräldrar som kanske har det jättejobbigt ekonomiskt.

Dessa barn får med er hjälp möjlighet att:

 

Få åka till en djurpark för första gången i sitt liv.

 

En utflykt med andra barn.

 

En dag på landet med sol och bad.

 

En egen cykel...

 

En sandlåda...

 

Det kan vara vad som helst. Och den minsta kostar 10:-. Det har vi alla råd med.

 

(jag har sålt en massa majblommor genom åren, men aldrig har jag tänkt på VAD/VILKA det är för)

Konstigt....

Av dansbandsfrun - 21 april 2010 11:54

Jag vet nog minsann hur den tekniska utvecklingen SKENAR   


     


och jag VET att min sambo längtar efter den dagen då vår son kan hantera sånnadäringa saker...


Men jag tycker nog att han kan hålla tillgodo med mammas gamla älsklings-sällskap. Vi har kamperat länge tillsammans och många timmar har det blivit...


Min damer och herrrar; Låt mig presentera "BAJSSPELET"


  


Tetris + kassettbandspelare = OTROLIGT!!!


Ovido - Quiz & Flashcards