dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Vilka fynd!! (bilder)

Av dansbandsfrun - 29 april 2010 20:14

Först hittade jag dessa skönheter till soffan på Lagerhaus. Inte visste jag att vi behövde kuddar... Men med den färgen, så SKAPADE jag ett behov    Dom kanske inte var på rea, men är något snyggt så är det fynd!!

 


Sen hittade jag lite rea-prylar

  

  


sen hittade jag två långkoftor på CUBUS (den ena är beige men bilden är usel)

  

        


sen RÅKADE det bli ännu en randig tröja från Gina Tricot (likadan som jag köpte häromdagen) fast beige den här gången...  


  


   oops... gillar visst randigt...  


sen ville jag visa sambon uppskattning för att jag kunde ha EGENTID i lugn o ro i ett köpcenter, så han fick en tröja...

Gissa vilket mönster????


  


det var allt från familjen Randig for now... over and out...


 
 
Lisa

Lisa

29 april 2010 20:40

Ja det var till att handla och göra sig snygg..
Inte bara för din man utan för oss andra på bloggen oxå ......skratt
Skitsnygga kuddar och jag vet att dom är mjuka oxå..

http://unikajag.se

 
Marina

Marina

29 april 2010 20:59

Inget fel med att vara långrandig... ;D
Jag har också köpt två randiga tröjor på senaste tiden. Det är fräscht helt enkelt.
Ha en bra kväll. :D

http://www.gallerigavelin.blogg.se

 
sanna

sanna

29 april 2010 22:32

HEJ :) jag ska inte klaga, jag har ju bara mig själv att tänka på, du har ju barn och allt, så det måste ju vara värre att inte kunna sova då, jag kan ju bara lägga mig och inte göra ett skit en hel dag om det är så ;P jag e en bortskämd jävel ;P haha :) nej, men jag jobbar ju 6skift, och efter att man varit ledig i sex dagar, och ska börja jobba tidigt igen, så kan inte min kropp ställa om, har provat precis allt. så vanligtvis är jag vaken den natten,dagen, eftermiddagen, natten, dagen, eftermiddagen, och sen sover jag på natten, efter två vakna dagar, och sen så börjar det funka igen... så det går lite i intervaller :P men jag har nog vant mig vid att vara vaken i 44/ 54 timmar i sträck + jobb på det, ibland unnar jag mig att sova på eftermiddagen för ja har testat att inte göra det, men ändå itne somnat på natten ändå, så ja tänker hellre lite, än inget alls ;P haha hjälp va ja tjötar. nog talat om mig, låt oss prata om dig - vad tycker du om mig? ;P haha ,skojja bara.
skitfina kuddar tjejen ! kramar. ( ps. menar dom du köpt ;P :)

http://www.sannaengstrom.bloggagratis.se

 
Diana

Diana

29 april 2010 23:15

Wow, det blev lite shoppat! Men sååå mycket kläder blev det ju inte. :)

http://www.decdia.blogg.se

 
Ellis

Ellis

30 april 2010 01:39

Jag brukar också köpa likadana plagg fast i olika färger när jag gillar dem :D

http://ellisu.blogg.se

 
Sussi

Sussi

30 april 2010 08:13

Skapa behov av att shoppa vet jag allt om. Är det nåt du behöver lära dig om det så fråga mig bara!! hihi
Härlig färg det var på kuddarna.
Kläder kan man aldrig få för mycket av ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
lilla My

lilla My

30 april 2010 09:02

Jätte fint alltihopa, randigt är alltid fint och dom lime gröna kuddarna såg jätte mysiga ut.Kram och trevlig valborg.

http://www.metrobloggen.se/miumiu

 
Ama de casa

Ama de casa

30 april 2010 10:18

Vilka fynd! Det är bra att köpa randigt, för ränderna går aldrig ur ;-)
Kram!

http://amacasa.wordpress.com

 
Petra

Petra

30 april 2010 10:42

Det kallar jag för FYND!!! ;-)

Ha en trevlig valborg!

http://www.metrobloggen.se/petrakardell

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards