dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Makeover och trosor...

Av dansbandsfrun - 19 april 2010 22:00

                                            


* Det bästa med den här dagen var att jag äntligen har köpt färg till vårt lilla makeover-projekt här hemma. Ska bli SÅ kul att se min sambo sätta igång!!


                                           


* Det sämsta med den här dagen var att jag tog på mig stringtrosor. Jag hade glömt hur jobbigt det är att ha på sig det...

Nu har jag världens huvudvärk bara för det...


  



bild lånad på google.com



 
 
Gun

Gun

19 april 2010 22:29

Kan tänka mig att det är otrevligt, har aldrig provat själv.:D
Kul att göra home makeover!:)

http://horni.blogg.se

 
jenny

jenny

19 april 2010 22:34

Ååå är det ett måla över gul tapet projekt????? Mkt snygg outfit. Har två likadana själv.. En i gult och en i rosa.. I loove..Extra snyggt när man e lite tjock också..
Kram Jenny
Ps, jag kommer gääärna och badar i vassen. Ds

http://www.janethepain.se

 
Mia systeryster

Mia systeryster

19 april 2010 22:36

Haha, får du ont i huvet av det;) Trodde man ev kunde få ont i de bakre regionerna hahaha kraam

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
Ellis

Ellis

19 april 2010 23:51

HAHAHA huvudvärk av STRING? Vart har du stringen? Runt öronen i för liten strl så det spänner?


Jag får då ont i huvudet av trosor, de går alltid IN mellan skinkorna, om de ÄR SÅ DE SKALL VARA skall man fan ha string som då SITTER där utan o störa.

sv: MEN JA klart, Mini är så otroligt underbart sööööt!! Vill ha massa Minisar själv men såklart, jag besitter inte dina gener, kan ej lova att de blir lika söta.

Min humor är GALEN hahaha.

http://ellisu.blogg.se

 
Diana

Diana

20 april 2010 04:28

Själv tycker jag det är lite mesigt att ha trosor under byxorna, tycker inte det är så snyggt när det syns.

http://www.decdia.blogg.se

 
camilla

camilla

20 april 2010 06:34

Ååååååå,sådana byxor vill jag ha..................NOT!
Och jag ser framemot slutresultatet :)
Ha en bra dag och kram på dig!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Ingen bild

Janne

20 april 2010 08:18

Ont i huvudet av att bära stringtrosor? Visst att jag inte förstår hur ni kvinnor fungerar men det där var nåt av det konstigaste jag hört. Det enda jag kan tänka mig är att du gjorde mannen upphetsad av det och du inte ville ha lite rajtantajtan just då. Den typen av ont i huvudet. ;D

 
Ingen bild

ramona

20 april 2010 08:48

perfekt målarutstyrsel moahaaaaahaaa... :))
kramis

 
Marie

Marie

20 april 2010 08:56

Ska bli spännande att se vad du tänker make-ovra, jag kan väl inte tänka mig att det är sambon som ska göra jobbet;)??
Ha en härlig tisdag (det ska JAG ha iaf!)/kram

http://miruschkas.blogspot.com

 
den galna mamman

den galna mamman

20 april 2010 09:28

SVAR: Tack njae stark vet jag inte men jag tvingas iallfall att vara det, barnen har ju bara mig så jag är tvungen. ha en super fin dag kramar

http://crazy.myshowroom.se

 
Mudottern

Mudottern

20 april 2010 09:47

Haha jobbigt med sådan huvudvärk :)

SV: Ja det låter ju inte direkt jättegott. Haha!

http://mudotter.blogg.se

 
Britt

Britt

20 april 2010 20:45

Fick också ont i huvudet sist jag hade string....fastnade med tån i stringen, när jag stod på ett ben, och balanserade, när jag skulle ta på dem, och föll framåt och slog in pasnnan i dörren.

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards