dansbandsfrun

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av dansbandsfrun - 10 februari 2010 22:47

Jag beklagar verkligen kvalitén men man hör ju i alla fall...  


Av dansbandsfrun - 10 februari 2010 14:29

Jag blev så förbannat trött på att min ena hand bråkar, så jag högg av den förut...

 

Efter att jag torkat bort en OTROLIG mängd blod så kom jag på att det kunde va kul att ta ett foto på den...

 

va? är det konstigt att jag haft skitont???

 

 

 

Tror ni inte på 17, att jag har fått tandvärk med....?

 

Jag är ganska bombsäker på att jag har nåt hål i en framtand, för det "ilar" till ibland....

 

 

       

Av dansbandsfrun - 10 februari 2010 10:35





Jag har fått en utmärkelse av gulliga Cim och det gjorde mig jätteglad!! Det var PRECIS vad jag behövde, kunde inte kommit lägligare, TACK!! (jag brukar ju tacka nej till awarder osv men den här var helt enkelt lättare att kopiera osv...) hihihi

Ovido - Quiz & Flashcards