dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

Guldblogg!

Av dansbandsfrun - 10 februari 2010 10:35





Jag har fått en utmärkelse av gulliga Cim och det gjorde mig jätteglad!! Det var PRECIS vad jag behövde, kunde inte kommit lägligare, TACK!! (jag brukar ju tacka nej till awarder osv men den här var helt enkelt lättare att kopiera osv...) hihihi

 
 
Lisa

Lisa

10 februari 2010 11:29

Jag kan bara hålla med er båda om detta..
Så kul att se dig här igen vännen...
Hoppas du slipper detta igen bara..kramen från ett soligt landskap vid Siljans strand...

http://unikajag.se

 
Ama de casa

Ama de casa

10 februari 2010 11:56

Den är du så värd!!!
Men jag ser inte vad du har skrivit, det ligger liksom en stor bild över...
Är det bara jag som har det på det viset?

sv: Vad SKÖNT att du har piggat på dig! Ha en underbar och värkfri dag :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Ama de casa

Ama de casa

10 februari 2010 12:58

Men ser man på! Du har lyckats plocka fram texten som låg under bilden. Jag är imponerad!

sv: Nu var det ju inte din välsvarvade kropp jag slår med hästlängder (tyvärr... ) utan din "solbränna". Det ser ju för sjutton ut som en treåring har målat den ;-)
Jag tror säkert att Hollywood har hört av sig för att få dig att sköta effekterna. Säkert... ;-)
Fast om dom behöver en stjärna till vita duken - då ringer dom nog :-)
Kram

http://amacasa.wordpress.com

 
Gun

Gun

10 februari 2010 13:16

Grattis! Du är verkligen värd den fina Dansbandsfrun!:)

http://horni.blogg.se

 
Em

Em

10 februari 2010 15:31

Jag har aldrig träffat dig, men jag känner för att hålla runt om dig och ge dig världens kram. Va stolt över dig själv att du kämpar på! Och stort GRATTIS!! Du är värd all uppmärksamhet i världen.

Hahaha! Gillade din "brunfärg" i föregående inlägg. VÄLDIGT smickrande!

http://egoinasmamma.nu

 
Susanne

Susanne

11 februari 2010 10:38

Hej vännen! Jag kryper gärna ner i din resväska och följer med till Teneriffa :-) Vad underbart med lite värme och sol. Jag skulle behöve en veckas lugn och ro tror jag......... Det har varit lite körigt på sistonde :-)
// Kram

http://bondesusanne.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards