dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

JÄMMER & ELÄNDE....

Av dansbandsfrun - 10 februari 2010 14:29

Jag blev så förbannat trött på att min ena hand bråkar, så jag högg av den förut...

 

Efter att jag torkat bort en OTROLIG mängd blod så kom jag på att det kunde va kul att ta ett foto på den...

 

va? är det konstigt att jag haft skitont???

 

 

 

Tror ni inte på 17, att jag har fått tandvärk med....?

 

Jag är ganska bombsäker på att jag har nåt hål i en framtand, för det "ilar" till ibland....

 

 

       

 
 
Lisa

Lisa

10 februari 2010 15:36

Men vad händer vännen hos dig..
Är du less på att vara inne eller är det medicinen som talar..skratt

http://unikajag.se

 
Diana

Diana

10 februari 2010 16:44

Haha, du verkar ha ont i all smärta iaf. :)

Sv: Du fortsätter att gäcka mig... Jag fattar ingenting just nu, måste jag lyssna igenom alla LKs låtar för att komma fram till den rätta!!! Jag är ganska säker på att Usa har liknande knep för sig i kriget mot terrorismen. Grr. Nåja, du vet mitt namn. Sätt en punkt mellan för och efternamn samt @gmail.com om det är något du inte kan skriva ut. ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
camilla

camilla

10 februari 2010 17:12

Stackare där !
Det där ser inte bra ut ;)
Men försök att ha det bra.
Kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
camilla

camilla

10 februari 2010 19:31

Sv: En får tacke!
Och: Ja,festivalkläderna var på :)
Ha det bra och kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Carina

Carina

10 februari 2010 20:28

Hahaha, du är underbar!! Grattis till guldbloggen!!
Det är du sååå värd!
Värk och elände, enarmad(bandit), usla tänder....
Ja det är som dom säger; det ska va nåt fel på en bra häst!
Kraaaaam

http://cinacarina.blogspot.com

 
Ingen bild

maggan

10 februari 2010 21:56

du e helt galen hahahaha,, ha du varit på donkan nu igen???! ditt humör är det inget fel på...kram på dig o hoppas du snart mår bättre.. hasse e ute o kör snösvängen de fåkar igen så mycket på småvägaran på öön...

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

10 februari 2010 22:22

Maggan; hahaha ja, vi var tvungna att muta "Mini" när vi åkte fram o tillbaka till Oskarshamn i förrår så vi gjorde inte bara ett besök, utan 2!! hahaha han ÄLSKAR SCOOBY DOO o allt som har med den jycken att göra ;) kram o hälsa snömannen

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards