dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Orkar jag Cinderella imorgon?

Av dansbandsfrun - 15 november 2010 20:43

Hej o välkomna till min gnällblogg!


Nu har jag sovit hela kvällen. Inte känner jag mig piggare för det inte.

Jag har ett supersvårt beslut som ska tas...


Ska "Mini" o jag följa med sambon på deras gig imorgon?

Viking Line´s CINDERELLA

 

  


Å nej, det blev fel bild   


Jag försöker igen...

  


Om jag skulle åkt ensam kunde jag ju gått o lagt mig i hytten när jag mår skrutt men nu har jag ju med mig Mats Bergman`s största fan, som kommer vilja stå framför scen o headbanga hela kvällen   ....och ÄNNU värre, han kanske vill stå UPPE på scen med pappa...


Jösses, kanske enklare att stanna hemma...


(Förlåt om jag inte har svarat på era kommentarer, jag har ingen ork nu så jag tar det när jag piggnat till lite)

 

kram

 
 
Mia systeryster

Mia systeryster

15 november 2010 21:19

Svårt att ge dig ett råd, det är bra du som vet vad du orkar. Hade jag mått skit, då hade jag stannat hemma, tror jag, men det kanske är upppiggande att följa med=D Svårt val!!Kram

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
Mia systeryster

Mia systeryster

15 november 2010 21:19

Glömde säga att fasen vad snyggt du gjort härinne=D

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
Erika

Erika

15 november 2010 21:57

Klart du orkar! Go for it! :)

http://erajkag.blogg.se

 
Gun

Gun

15 november 2010 22:19

Vad jobbigt att du inte riktigt orkar, men det kommer väl fler chanser? Ta hand om dig. Kram

http://horni.blogg.se

 
Marie

Marie

15 november 2010 22:38

Du ska göra det som känns bäst för DIG, Mini hinner med många resor framöver!
Ni kan ha en mysig kväll hemma bara ni två, med lite gott och en skiva med MB som bakgrundsmusik;)
Ta hand om dig nu!
Kramar♥

http://miruschkas.blogspot.com

 
Diana

Diana

16 november 2010 03:58

Du får inte lov att lägga ut bilder på mig utan tillåtelse! Ta bort sessanbilden direkt! ;)
Vette fasiken som jag åkt på resen, speciellt om man inte är hundra. Men det är kanske bara jag som har fördomar mot köttmarknaden på vatten. ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Ellis

Ellis

16 november 2010 04:50

Åh du kanske borde ta med någon som kan ta hand oms krutt då du vill vila??

http://ellisu.blogg.se

 
jenny

jenny

16 november 2010 09:58

Kan du inte skicka mini på turné?? och stanna hemma själv.. borra ner dig i sängen och kolla på gamla avsnitt med Lasse B eller nåt..
Ciderella måste väl vara gjort för en liten kille som mini....eller inte kanske.. Äh om gubben binder fast han på scen så kommer han ju ingen vart:)

Hoppas du blir mkt bättre snart, eller fort.
Kraaam
Jenny

http://www.janethepain.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards