dansbandsfrun

Alla inlägg den 15 november 2010

Av dansbandsfrun - 15 november 2010 20:43

Hej o välkomna till min gnällblogg!


Nu har jag sovit hela kvällen. Inte känner jag mig piggare för det inte.

Jag har ett supersvårt beslut som ska tas...


Ska "Mini" o jag följa med sambon på deras gig imorgon?

Viking Line´s CINDERELLA

 

  


Å nej, det blev fel bild   


Jag försöker igen...

  


Om jag skulle åkt ensam kunde jag ju gått o lagt mig i hytten när jag mår skrutt men nu har jag ju med mig Mats Bergman`s största fan, som kommer vilja stå framför scen o headbanga hela kvällen   ....och ÄNNU värre, han kanske vill stå UPPE på scen med pappa...


Jösses, kanske enklare att stanna hemma...


(Förlåt om jag inte har svarat på era kommentarer, jag har ingen ork nu så jag tar det när jag piggnat till lite)

 

kram

Av dansbandsfrun - 15 november 2010 14:11

har inte hänt så mycket.


Har som jag skrev tidigare en käke som jäklas. Och nu har hela höger sida "lagt av"

Gör lite ont....  


Då får man ligga i sängen och kolla på film.

  

Oj, vad man gråter till denna. Jag gillar absolut inte "MILEY CYRUS" (tjejen) jag rent av ogillar henne, men själva storyn är så sorglig och ändå vacker att man kan inget annat än att gilla filmen.

Ps: Sådär lagom smart att titta på den här filmen när man saknar sin pappa som mest...NOT...

Sen säger jag inte mer. Den är klart SEVÄRD.



Sen var det dags att ÄNTLIGEN se den här godingen, som jag längtat efter SÅ!!!

Vad kan man säga?

Kläderna, tjejjerna, deras vänskap.......... 

  


och sist men inte minst.. Mr.BIG!  

  

Det är något magiskt med honom. Han är inte bildskön MEN holy smoke vilken man!!!!! Jag blir alldeles darrig av honom. (han o Mads Mikkelsen på samma kalas skulle ge mig hjärtstillestånd)


Filmen gjorde att jag skrattade o grät PRECIS som en bra film ska göra!


Sen var det film nummer 3.

  


Nja...det här var inte riktigt min typ av film...

Det var lite för mycket spöken i...för lite designerkläder, ALLDELES för lite sex och kärlek.


vad gillar NI för filmer?

Jag behöver tips, för jag tittar på filmer en ggn/år...


hjäääääääääälp?

Ovido - Quiz & Flashcards