dansbandsfrun

Alla inlägg den 26 november 2010

Av dansbandsfrun - 26 november 2010 18:40

Sambon är ledig ikväll så nu har vi varit och handlat lite smått och gott som står i ugnen nu. Sen ska glögg"hurran" på och vi skall provsmaka årets smak "Saffran"...


Just nu sätter vi fram alla stakar och stjärnor.

Det är märkligt vilken otrolig MYSSTÄMNING som infinner sig direkt. Varje år samma sak...

Underbart med alla ljus i fönstren!


Sen blir det IDOL.


Vad gör ni ikväll?


Önskar er en härlig afton!!!


Av dansbandsfrun - 26 november 2010 10:02

Hej...


jag smyger mig fram lite sakta här...

Jag sover otroligt mycket men när jag är vaken så pysslar jag.


.......och bakar...med hjälp av mina "hjälpredor"....


En lussekisse någon?  (första gången jag gjorde sånnadäringa kissar men OJ vad det blev bra. Hade kesella i så de blev väldigt saftiga)

 


........och så lite "pizzabullar" med ost, skinka och ketchup i...

HELT VANLIG bulldeg. Mums!

  


Nu sitter jag och väntar på att mina GIPSFIGURER ska torka. Håller på med ett hemligt projekt inför julen. Men om jag känner mig själv rätt så KAN jag omöjligt hålla mig...kanske visar senare...    


Ha en jättebra fredag allihop!!

Ovido - Quiz & Flashcards