dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Senaste timmarna i mitt liv...

Av dansbandsfrun - 15 november 2010 14:11

har inte hänt så mycket.


Har som jag skrev tidigare en käke som jäklas. Och nu har hela höger sida "lagt av"

Gör lite ont....  


Då får man ligga i sängen och kolla på film.

  

Oj, vad man gråter till denna. Jag gillar absolut inte "MILEY CYRUS" (tjejen) jag rent av ogillar henne, men själva storyn är så sorglig och ändå vacker att man kan inget annat än att gilla filmen.

Ps: Sådär lagom smart att titta på den här filmen när man saknar sin pappa som mest...NOT...

Sen säger jag inte mer. Den är klart SEVÄRD.



Sen var det dags att ÄNTLIGEN se den här godingen, som jag längtat efter SÅ!!!

Vad kan man säga?

Kläderna, tjejjerna, deras vänskap.......... 

  


och sist men inte minst.. Mr.BIG!  

  

Det är något magiskt med honom. Han är inte bildskön MEN holy smoke vilken man!!!!! Jag blir alldeles darrig av honom. (han o Mads Mikkelsen på samma kalas skulle ge mig hjärtstillestånd)


Filmen gjorde att jag skrattade o grät PRECIS som en bra film ska göra!


Sen var det film nummer 3.

  


Nja...det här var inte riktigt min typ av film...

Det var lite för mycket spöken i...för lite designerkläder, ALLDELES för lite sex och kärlek.


vad gillar NI för filmer?

Jag behöver tips, för jag tittar på filmer en ggn/år...


hjäääääääääälp?

 
 
Ingen bild

Viveka

15 november 2010 14:48

Ja, ser man vilka filmer samma författare ligger bakom så förstår man tårflödet....Älskar "The notebook" och grät även till "A walk to remember" så jag måste helt klart se denna "The last song", det är så skönt att öppna tårkanalerna till en sorglig film....Hoppas du mår bättre snart! Kram!

 
Sandragee

Sandragee

15 november 2010 14:56

Åh va fint du har fått det här! :) Duktig du är! Sånt klarar inte jag att göra...
Tråkigt att du har ont, men skönt med film-mys! Såg Sex and the city 2 häromdagen... Underbart!
Blir det nån kryssning för dig imorgon? Vi får tyvärr stå över denna gång :( Men hoppas vi kan få till en dejt en annan gång!
Kram!

http://sandragee.blog.se

 
Ingen bild

Ida

15 november 2010 15:15

Har några filmtips:
The Ugly Truth (Kärlekskomedi)
The Uninvited (Skräck)
Marley & Jag (Sorglig men rolig också)
Beck: Levande begravd (Riktigt bra , iallafall på bio)
2012 (Bland dom bästa filmerna jag sett på bio)
Johnny English (Underbar Rowan Atkinson-film , alltid rolig)

Ha det bra !
Kramar

 
Baby Melody\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Baby Melody\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

15 november 2010 16:00

Åh, såg precis också Sex and the City 2 igen, jag skrattade så mycket haha, den är så bra!:D

Krya på dig !!

http://babymelody.blogg.se

 
Cim

Cim

15 november 2010 17:29

Hej där,
Har en grej till dig på min blogg.......
Kramisar

http://www.icamamman.blogg.se

 
Ellis

Ellis

15 november 2010 19:01

Klarar inte av barnfilmer har ALDRIG gjort. Som liten följde jag SUNSET BEACH hahahahahahaha.. och glamour!

KOLLA UPP KÄKEN BUMS TÖSABIT! Blir ju massa orolig!!!!

http://ellisu.blogg.se

 
Carina

Carina

15 november 2010 19:41

Jag är hopplöst dålig på att komma ihåg filmtitlar!! Så...tyvärr inga filmtips från mig...
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Ulrika

Ulrika

15 november 2010 20:49

Jag gillar inte gråtfilmer, men Broarna i Madison County är romantisk och alldeles underbar. Annars är jag mer hårdkokt, Snatch, Fightclub och Gran Torino är tre riktigt bra movies.Och En Kvinnas Doft, såklart! Det finns massor att titta på, men krya på dig snabbt ändå föralldel! KRAM!

http://fabulousforty.blogg.se

 
Ingen bild

Ija

15 november 2010 21:45

Jag tycker också The Notebook och Broarna i Madison County, två av favvisfilmerna. Jag ääälskar ju Juno och The Holiday. Och Gilbert Grape! Två sköna "gamlingar" (typ 90-talet, haha) är ju Reality Bites och Trekant (den sista är faktiskt ingen porris, men lite snusk är med, fnissfniss).
Krya på!

 
Jenfan75

Jenfan75

16 november 2010 08:46

Åh har cyrus spelat in en film??
Den måste man ju spana in. Cyrus är ju barnens stora favorit.

http://www.jenfan75.wordpresss.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards