dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 13 november 2010

London Del 2

Av dansbandsfrun - 13 november 2010 14:56

Gissa vad JAG gjorde?

Ställde inte om min klocka så jag räknade lite fel på morgonen och gick iväg till stan 2 timmar innan affärerna öppnade. Hahahaahaha


Så det var en MYCKET trött Dansbandsfru som gick runt o såg staden "vakna" (faktiskt riktigt mysigt)


(Ruffsig? JAG? VEM orkar styla håret o sminka sig kl 6) 

  

Gick o tog en frukost på KFC men DET gör jag inte om...HUR kan folk äta sånt skit till frukost?

Stora fläskbitar? KORVAR? Urrk... Gudarna ska veta att jag försökte, men jag kände spyan i halsen... så jag gick hem till hotellet o kröp ner till grabbarna igen.

  


Gjorde ett nytt försök sen och såg då den sötaste taxin...

  

och detta pampiga monument går vi förbi varje dag eftersom vi bor precis där. MARBLE ARCH.

   

När jag hade handlat i några timmar, köpte jag med mig en vegetarisk sushi från "Pret a Manger" ser inte så kul ut men smakar himmelskt. (fick tom min sambo att erkänna att det var gott)

   

Sen skulle vi alla tre ge oss ut på gemensam shopping men det tar vi sen för nu ska "Mini" o jag kolla film och äta kebab som vi varit och köpt. MUMS!


Ciao så länge!  

 
 
Ama de casa

Ama de casa

13 november 2010 16:23

Hahaha! Snitsig tidsomställning där :-)

Snygg header fick du till också - gillar massagestavarna ;-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Gun

Gun

13 november 2010 17:09

Mysigt! Jag älskar KFC:s kyckling men frukosten har jag inte ätit. Vilken ursöt liten taxi.:)
Sv: Hahaha, ja kör med paint du, det blir ju riktigt bra det också.;)

http://horni.blogg.se

 
Svorskan

Svorskan

13 november 2010 19:10

Inte konstigt att Dansbandsfrun har blivit en dansbandsfru. Grabbarna där på scenen har att välja på, men det har du med. Ni matchar varann bra där! ;) Snygg är du! hahaha, det med klockan kluddade jag också med.

http://svorskan.se

 
Carina

Carina

13 november 2010 19:18

Haha, det var till att vara på hugget. Innan affärerna ens öppnat dessutom. Undrar lite vilket bolag ni åkte med och vilket hotell ni bodde på? Är det något du rekomenderar?
Ha en trevlig kväll!
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Carina

Carina

13 november 2010 19:20

Glömde säga att jag gillar din nya header :) Vad duktig du är!! Den blev jättefin!

http://cinacarina.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

13 november 2010 19:30

Gud till att vara söt i håret.. jag gillade de...
Ja det gäller att ligga bra till i tiden... Kanske tantvarning oxå..ler..fniss... skratt

http://unikajag.se

 
diana

diana

13 november 2010 20:28

Härliga bilder. Ni ser ut att ha haft trevligt. Gillar bootsen ;)

http://www.metrobloggen.se/diana

 
Ingen bild

Ammis

14 november 2010 07:25

Inte behöver du "styla" dig, du är ju söt som du är ;0). Ser jättehärligt ut i London fast jag håller med om frukosten, urrkk för feta korvar.
Ha en go söndag. krAMelikram

 
Ellis

Ellis

14 november 2010 20:39

Vad söööööööt du var på bilden på dig!

KFC kyckling är så freekin gooooooooooooooooood!!!!

Och sushin såg döäcklig ut, vadå äter du ej firrar ellllllle?

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards