dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 13 november 2010

Lite nytt!

Av dansbandsfrun - 13 november 2010 10:45

Ja, min header blev bra. (No thank`s to Picasa)   

jag avinstallerade det och gjorde detta i gamla hederliga PAINT


Köpte några saker på Tradera häromdagen;

  


  


Inte så dumma alls. Gillar dom starkt!


Det kommer mer LONDON under dagen.

 
 
Marie

Marie

13 november 2010 12:32

Du är duktig du som fixar det tekniska själv!!
Sv: Pina Coladan var supergod, sen var vi också och åt på Martel House som du rekommenderade. Jättegod mat och mycket att välja på, en dröm för en husmor;)
Vi åkte genom Apollo och hotellet heter Parque Cristobal, ett absolut toppenställe!!

Ha en riktigt skön helg!
Kram♥

http://miruschkas.blogspot.com

 
Svorskan

Svorskan

13 november 2010 14:16

Yes! Jag håller med dig, din header blev jättefin!

http://svorskan.se

 
Ellis

Ellis

13 november 2010 14:32

Haha men vad skall du med & och @ att göra ? Är de din kärlek du hyser för datorn du försöker visa opp? :D

sv: Hahahaha har du ej hört laserturken som skall klippa hans TUNG!?!?!?!?

alltså missade du öta sväris att jag skrev att min lärare är LAGD ÅT ANDRA HÅLLET - dvs bög? haha

http://ellisu.blogg.se

 
Bara Jag

Bara Jag

13 november 2010 17:07

tradera går inte av för hackor!!

http://blogg.rhode.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards