dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

ITRIM o IKEA-INKÖP

Av dansbandsfrun - 20 oktober 2010 19:37

Det gick bra på ITRIM idag. Deras koncept är bra.


Dom fokuserar mer på motion o träning (än Xtravaganzas)

Så nu är kontrakt påskrivet o jag tar nya tag.

(kan berätta lite mer detaljer när jag har satt igång inom några veckor)


Just nu lyssnar jag på sambon och sonen som sitter och pratar "killsnack"

(så gulligt att jag dör)    


Måste gå o göra dom sällskap   


sen känner jag att jag vill måla ikväll igen...



Visade jag förresten våra senaste inköp till Gästrummet? (fd förråd)

(jag har HELT snöat in på att det är rosa-bandet-månad) ;)

  


  


  


alla bilder hämtade på ikea.se


rummet är vitt, så det rosa kan bytas efter humör...


Sen hittade jag ett väggord på TRADERA som ska upp nu med;

  

Det kommer bli så bra...


Med tanke på att det är en stor garderob/förråd som vi fixat till så får vi vara nöjda. Färdigt resultat KAN visas senare (man vet aldrig)   


 
 
Diana

Diana

20 oktober 2010 20:05

Du gillar cliffhangers va? Taskigt. ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
charlotte

charlotte

20 oktober 2010 20:13

haha trodde att du gjort gipsavgjutningar "på dina schyssta lökar"
kram

http://kloppan.wordpress.com

 
Sandragee

Sandragee

20 oktober 2010 20:22

Åh vilka fina grejer! Kommer bli kanonfint! :) Joo det är "Svamp-Tommy" (som M kallar honom) som föreläser, men anmälan ska tydligen ske till någon annan... ;) Så ring ring imorgon :)
Ha en trevlig kväll med grabbarna nu!
Hälsa!
Kram

http://sandragee.blogg.se

 
Mia systeryster

Mia systeryster

20 oktober 2010 20:56

Jag gillar rosa=D Såg pallen och byrån igår på Ikea, pallarna finns i alla karamellfärgerna=D

http://www.systerystersdagbok.,blogg.se

 
Bara Jag

Bara Jag

20 oktober 2010 22:33

Det är faktiskt grymt kul när man gör om och att man dessutom tycker att det blir bra! Jag känner till och med att jag trivs i mitt kök nu - trots att det bara är ny tapet på en ynka vägg :-)

http://blogg.rhode.se

 
Ellis

Ellis

20 oktober 2010 22:47

Vad kul att kunna pyssla, småsugen jag med, men ja vill ha kvar de jag har i rummet haha så de svårt.

http://ellisu.blogg.se

 
sand mellan tårna

sand mellan tårna

21 oktober 2010 07:26

IKEA finns ju inte här men den byrån överst ska vi be en snickare här göra till Alex rum. Blir väl samma färg som hans säng. Blandning mellan björk och lite vitt. Svårt att förklara.

http://www.sandmellantarna.com

 
Svorskan

Svorskan

21 oktober 2010 17:25

Vad mysigt! Jag gillar rosa, så du behöver inte byta. :D

http://svorskan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards