dansbandsfrun

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av dansbandsfrun - 3 oktober 2010 20:38

Många undrar (med all rätt) hur det blev med min viktnedgång och samröre med Xtravaganza.


Till er och er andra så säger jag; Håll ut!


Det kommer ett LÅNGT inlägg om detta snart. det har hänt saker som har förändrat allt...

Jag lovar att berätta.


Och ner i vikt ska jag, det har jag ju lovat.........MIG SJÄLV!!


  

bild lånad av mama.nu

Av dansbandsfrun - 3 oktober 2010 16:47

Jag "snor" en urkul historia av Fabolousforty



Gädd-Mamman var i vassen med sina yngel. De snackade lite som gäddor gör och helt plötsligt glider ett wobblerdrag förbi...
Det lilla ynglet utbrister:
-Mamma, Mamma! vad var det där för något?
Gäddmamman svarar:
-Det där, det där är horan som pappa drog iväg med förra veckan!

 

 

Jag kan inte hjälpa det, men jag tjuter av skratt!!!   

Av dansbandsfrun - 3 oktober 2010 13:56

Vaknade med förbaskat ont i halsen MEN med lite trolleri mår jag nu bättre

  

Nu ska jag nog ta tag i mitt liv och "pyssla lite"


Hittade i somras två hyllor som skulle passa i sonens rum till alla hans "SNYGG-BILAR"

   


Håller på att måla dom vita...behövs lite till...


Sen är jag klar med de små gummistövlarna som jag gjöt i betong.  

 


Såhär fina blev dom (SNÄLLA bortse från pelargonen med alla vissna blad, så går det när man ska va effektiv o snabb bloggerska)

  


Va gör NI på söndagar? Idag skiner ju solen   fast det blåser halv storm här...

    

Av dansbandsfrun - 3 oktober 2010 13:16

Var inne hos KAFFEHÖRNAN nu och blev helt chockad över ert fantastiska stöd!!


TACK!!


Ni kan rösta fram till midnatt. och ni får lägga hur många röster ni vill och orkar ;)


Ni är dom bästa läsarna en bloggerska kan få   


Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards