dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Knubbsäl söker hjälp?

Av dansbandsfrun - 20 oktober 2010 09:20

Här ligger jag i sängen o drar mig för att gå upp...


Jag tror det får bli ett varmt bad och massor med tända ljus för att vakna till idag....................burrrrrr......  


Jag MÅSTE ner på stan för jag har ett möte vid 12.

Med ITRIM 

Ni vet ju att jag skrev in mig och började på Xtravaganza?

Men så svimmade jag osv...


Nu har några av deras personal flyttat över till ITRIM o vill ha med mig dit, så jag ska gå o höra vad dom kan erbjuda mig.


(önskar dom kunde säga "vi gör ALLT ÅT dig, vi viftar med trollspöt o sim-sa-la-bim så har du drömkroppen")


jag berättar mer sen.


love   







 
 
Ama de casa

Ama de casa

20 oktober 2010 10:40

Men då kanske jag kan hjälpa dig? Jag har ju haft en säl i badrummet. Det var i och för sig en gråsäl, men det är ju nästan samma sak. ;-)

sv: Du har så rätt. BredKÄFTADE grodan heter det ju :-)
Klart vi gick själva, vi är ju inga tunnisar heller! Tur att vi fick hjälp av Sprite Dos i alla fall :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Neta

Neta

20 oktober 2010 10:52

Känns ungefär lika för mig, ont sååå inihe-e, snöar gör det också :´(

http://netaave.blogg.se

 
Gun

Gun

20 oktober 2010 11:18

Hoppas det funkar bättre för dig med Itrim än Xtravaganza. Jag förstår att det inte är lätt, men jag håller tummarna och vet att du kan! :)

Sv: Vad gullig du är, jag är också glad att jag hittade dig via Em.:) Lilla Mu väger redan över tio kilo, så jag får inte bära henne, men jag gör det ändå ibland, och det har gått bra hittills. Det är svårt att låta bli när hon sträcker på sina små armar och vill komma upp.:) Men jag förstår ju att det inte kommer att funka snart, när hon är ännu tyngre.

http://horni.blogg.se

 
Marie-Louise

Marie-Louise

20 oktober 2010 11:39

Jag tror nog mer på ITRIM än Xtravagansa, itrim går väl mycket ut på träning, tror jag.
Jag ska försöka fixa större text, tyvärr hittade jag inte det i stilmallen så jag har bett min dotter om hjälp, jag hoppas att hon fixar det innan helgen :) Jätte bra att du skrev det, hör man inget så tror man ju att allt är bra :) /Kram

http://madredetres.blogg.se

 
Ingen bild

Ramona

20 oktober 2010 12:02

tar gärna det där trollspöet sen....:)
lycka till!!

 
Sandragee

Sandragee

20 oktober 2010 12:32

Håller tummarna för att detta passar dig bättre! Men låt dom inte komma med konstiga förslag nu så att du svimmar igen!!! By the way... Kommer du ihåg lappen som vi skickade med M i våras? Om en man som föreläser om hur maten påverkar vårat mående? Han föreläser i Norrköping på måndag 25/10 kl 18.30 på Hemgården. DU SKA DIT!!! Det är inget tips, det är en order! Ring och anmäl dig till Patrik 0735-136585. Det kostar endast 100:- (Och jag betalar gärna det åt dig, bara du går dit!) Har du förstått? ;)
KRAM!

http://sandragee.blogg.se

dansbandsfrun

20 oktober 2010 19:36

Åh gulliga! jag ska ringa imorgon o anmäla mig. M har lovat att köra mig o hämta mig ;)
TACK för tipset!!!!
värdefullt! kram

ps; men M undrar om han inte hette Tommy?

 
Diana

Diana

20 oktober 2010 14:11

Tänk om man hade vaknat och sett ut som en fotomodell... Men fått ha sina (få) hjärnceller kvar. En livsfarlig kombination, hehe. Lycka till idag.

http://www.decdia.blogg.se

 
Svorskan

Svorskan

20 oktober 2010 17:19

Alltså, jag kan inte låta bli att säga det, men varför håller du på med saker där man plågar sig själv? Lär dig LCHF.konceptet och ät dig mätt varenda dag och gå ner i vikt. Det kostar inget extra, är inget kurs man skall gå på och är något man kan välja att leva efter alltid, eller enbart använda periodvis när man vill ner i vikt. Med pulver och sånt måste du väl också avstå godis? Men då är man hungrig. Med LCHF är du så mätt du aldrig har varit förut.(NU skall jag försöka aldrig nämna det mer :D)

http://svorskan.se

 
Svorskan

Svorskan

20 oktober 2010 18:30

Sv: Det hörs lovande ut. Jag vet bara själv hur skitjobbigt det har varit att försöka gå ner i vikt förr om åren. En gång hade jag 17 kilo jag skulle bli av med. Det kändes oöverkomligt och jag vet inte, men det känns nästan som att jag hade tur som fixade det. Att träna och vara hungrig var enormt jobbigt. Inte hade jag tränat tidigare i mitt liv och mat är jag väldigt glad i. ;) KRAM

http://svorskan.se

 
Ellis

Ellis

20 oktober 2010 22:01

när skall du berätta om xtztxtxtztztzta saken?

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards