dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

Oj, vägde jag SÅ mycket?

Av dansbandsfrun - 15 oktober 2010 18:23

När jag ställde mig på vår digitalvåg förut så stod det i displayen;


"skämtar du?"

 

sen blev det en jäkla smäll........


  

det här är det som blev kvar......



Fan, jag hoppar nog ostbågarna ikväll.........

 
 
Ingen bild

Wenche Lind

15 oktober 2010 18:46

Hoppsan!! Du e inte ensam,,Min gjorde likadant,Hihihihi,,, men inte är det vikten utan det är dåligt glas ;) Kram o ha en underbar helg =)

 
Britt

Britt

15 oktober 2010 19:45

Ser de ut sådär inuti?

Klen skitvåg det där. Är du ostbågarna som vanligt folk gör när de har fredagsmys.

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Ulrika-mamman

Ulrika-mamman

15 oktober 2010 20:02

Hahaha!! Sicken klen och oförskämd stackare. Och ingen humor hade den heller...;D

http://fabulousforty.blogg.see

 
Ama de casa

Ama de casa

15 oktober 2010 20:37

Kan du inte komma hit och väga dig också - jag HATAR vågen som jag i ett oförståndigt ögonblick köpte för ett tag sen ;-)

http://amacasa.wordpress.com

 
jenny

jenny

15 oktober 2010 20:38

Ha.. vad sjukt.. Jag hade också tänkt att vikt/vågs blogga idag.. För min digitalvåg som iofs brukar knäppa sig. Den brukar diffa tio kilo från gång till gång.. Idag vägde jag dock 183 kilo.. Kanske har ätit lite för mkt choklad ändå........eller så måste jag på riktigt köpa en ny våg...
JAG till skillnad från dom andra som kommenterat din spruckna våg, tror förståss att du är på tok för TUNG;) hehe..eller MOAHAHHAHAHAHHAHAAHAAAAA. Fast det är ju jag också.. Jag menar 183 kilo... Får nog ställa upp i biggest looser.

KRAAAAAAM

http://www.janethepain.se

 
Erika

Erika

15 oktober 2010 22:23

Hahaha, du är väl för rolig!
Skjutsade syster, mamma och co till partajet/dansen idag, så fick skåda den fina Mats Bergmans bussen :)
Kram på dej!

http://erajkag.blogg.se

 
Ingen bild

pysseliten

16 oktober 2010 08:26

du får göra en reklamtion på den !!! Klar den ska hålla . Du får leta efter en ny på loppis idag , Jag fundera på att åka runt på alla loppisarna i stna idag . Den vid öb och den vid strömma .hoppas hitta något att göra om kanske .Ha en bra dag njut med systern .

 
charlotte

charlotte

16 oktober 2010 08:57

haha dålig våg. tur att jag inte äger ngn
kram

http://kloppan.wordpress.com

 
Marie-Louise

Marie-Louise

16 oktober 2010 14:15

Vilken j***a våg, usch att den inte skäms! Kram

http://madredetres.blogg.se

 
Ellis

Ellis

16 oktober 2010 16:49

Hahahahaha stor ilska för en liten tös ! :D

Jag köpte batterier till vår våg igår.. den är med av glas.. om den visar de ja inte vill se kommer jag med smälla den i så många bitar!

http://ellisu.blogg.se

 
Stattinskan

Stattinskan

17 oktober 2010 21:38

Haha, du med mig skämta aprillo ;-D

http://metrobloggen.se/stattin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards