dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 23 april 2010

Linda Bengtzing äter nog inte kakor?

Av dansbandsfrun - 23 april 2010 20:51

Sitter och kollar lite på "Så ska det låta"

Var det 5 dagar sen Linda Bengtzing fick barn eller?

 

Vilka bomber framgångar hon måste haft med viktnedgång efter sin graviditet. VILKEN KROPP HON HAR!!!

Jag hoppas fortfarande. Jag är ju fan nästan nyförlöst....

 

På tal om att äta sunt... Jag fixade lite sött idag.

 

Regnbågskaka.   

 

 

först gör man en ljus och en mörk sockerkakslängd

 

    

skär dom i 4 delar

 

   

sen smetar man på grön o rosa smörkräm och sen ser man hur många bitar man kan få i sig innan man kräks...

 

Sen blir man så trött på sig själv så då bleker man slingor...


   

och så inser man först när man ser den här bilden att man missat halva bakhuvvet!!! HAHAHAAHAHA    

 
 
Ellis

Ellis

23 april 2010 21:44

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA DIN TOKA hahahaha jag dör åt slutkommentaren haha.

Men HALLÅ RENGBÅGSKAKA? de fel färger ju, du borde bli bög och studera deras flagga hörredudu

http://ellisu.blogg.se

 
Ellis

Ellis

23 april 2010 22:04

Haha men bögar gillar killar, och jag trodde du gillade killar, MEN SURE bli lesbisk du, men .. så du vet.. så tänder jag på killar.. Endast... BA SÅ DU INTE FÅR FÖR DIG NÅGOT!

http://ellisu.blogg.se

 
jenny

jenny

23 april 2010 22:37

Jaha.. det var ju synd att du inte valde Örebro istället.. Då kanske den här stan hade blivit lite roligare.. Själv är jag från Halland..Så då är vi ju uppväxta på samma våglängd, eller vad man säger..breddgrader menar jag kanske..
Har en gammal klasskompis som flyttade till norrköping.. Hon jobbar som tolk.. Du sa väl norrköping.. Shit, jag håller på att bli dement..
Ha en bra kväll.. Om du spyr får du plats med mer kaka:)

http://www.janethepain

 
Carina

Carina

23 april 2010 22:41

Var det därför hon hade så stora bröst, hon hade inte ammat på flera timmar....
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Diana

Diana

24 april 2010 00:20

Vilken cool kaka, den har jag aldrig hört talas om! Linda tror jag fick barn i somras...eller? Men du har tid kvar på dig, mamma skyller fortfarande sina förlorade former på mig...

http://www.decdia.blogg.se

 
Vicke

Vicke

24 april 2010 07:54

Jag tittar bara in för att önska dig en trevlig helg.

http://web.comhem.se/animeramedvicke

 
Em

Em

24 april 2010 08:20

Det finns ju hold-in och push-up i alla sorts former, tror du inte att hon tog till såna knep? Det hade jag gjort om jag var kändis och skulle på tv. Bakverk... Jag älskar kakor, fick nästan inga när jag var liten, du vet "skomakarens son", MIN pappa var konditormästare. :D

http://egoinasmamma.nu

 
Ama de casa

Ama de casa

24 april 2010 08:35

Gomorron du galna kvinna :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Ingen bild

Viveka

24 april 2010 08:38

Åhh, regnbågskaka, har jag inte ätit sedan jag var liten.... Ser supergod ut! Kan du inte skicka över receptet, om du har något? KRAM och hälsa resten av familjen.

 
camilla

camilla

24 april 2010 09:00

Men flickor...Vad tittar ni på?
Det enda jag sa till Gubben var:
- Fan,måste man ha en sådan u-ringning?
Och till svar fick jag:
-Läckert!
????
Ha en bra dag och kram på dig!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

24 april 2010 12:14

Det kanske var så att fettet som suttit runt magen har hoppat upp i bomberna istället!!? ;)
Tyvärr såg jag inte Så ska det låta igår. Jag var på andra roligheter.. :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Janne

24 april 2010 16:18

Det första jag frågade syrran och hennes kille när jag såg henne var om hon hade förstorat brösten.

Skrattar lite åt Camillas kommentar här ovan. Syrran frågade oss om det verkligen var snyggt med så djup urringning som nästan visar allt. JA svarade vi båda i mun på varandra. Så nu vet ni kvinnor. Visa mer klyfta! :)

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

26 april 2010 21:15

VIVEKA: jag ska kolla om jag har nåt. Jag kör lite löst på en höft som tanter säger ;)
Bara man bestämmer vilka lager som ska ha rosa o grönt osv... Återkommer. kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards