dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

Den som väntar...

Av dansbandsfrun - 28 mars 2010 21:29

på något gott...


Nu är det så att jag är inte riktigt klar med min "GREJ" och det tar nog tills i morgon dessvärre... (inte ens min sambo vet om det ännu)


Men DÅ lovar jag att blogga om det för kung och fosterland.


(förlåt om jag bröt mitt löfte)  

 
 
Gun

Gun

28 mars 2010 22:25

Men vad är det för kul du har på gång? Hur ska jag nu kunna sova inatt?

http://horni.blogg.se

 
Diana

Diana

28 mars 2010 22:38

Jag börjar att tröttna på alla dessa brutna löften. Först sexinlägget sen detta... tsss. Tur för dig att jag tycker om dig så mycket annars hade du varit körd!
;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Diana

Diana

28 mars 2010 23:12

Sv: Gud vad duktigt av honom, inte det lättaste att sitta still så länge. Jag har också minimal blåsa... eller nja, det är kanske inte så liten men jag dricker som en flodhäst och inkomster leder till utgifter. Haha!

http://www.decdia.blogg.se

 
Diana

Diana

28 mars 2010 23:49

Sv: Så när han den dära är hemma så passar inte vi? Dålig stil... jäkligt dålig stil... ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Ingen bild

Anja

29 mars 2010 02:10

Aahmee... Kom igen nu! Nu visar du imorgon, annars vet jag inte vad jag GÖÖÖR ;-)

Är ju skitnyfiken!

 
Ellis

Ellis

29 mars 2010 02:28

Åhhh svärmor (fan vet ju inte ens vad du heter!? haha)

Läste just din förlossningsberättelse och tårarna sprutade, gud vad hemskt det måste varit, berördes rejält.

Stor kram ti dig och min man

http://ellisu.blogg.se

 
Ingen bild

Janne

29 mars 2010 09:51

Nu håller jag med Diana (och det händer inte ofta). En gång är förlåtligt men när det händer två gånger är det en vana. Har inte din mamma lärt dig att man inte får ljuga och att löften är till för att hållas? ;D

 
Diana

Diana

29 mars 2010 11:49

Sv: Oj vad du kommer att kämpa för att få det där inlägget... Jag ska kanske sluta tjata om det? Hehe.

http://www.decdia.blogg.se

 
Renee

Renee

29 mars 2010 12:51

OJ vad spännande, nu är jag väldigt nyfiken

http://www.reneemari.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards