dansbandsfrun

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av dansbandsfrun - 16 mars 2010 19:44

Jag förstår inte hur mammor gör...


Alltid kan dom laga godaste såserna, lägga upp jeansen snyggast och framförallt få sina blommor finast (mina stendör efter 2 dagar, ÄVEN dom i plast)


Kolla mamsens orkideèr...


  


  


  


Gud MÅSTE ha varit på extra gott humör den dagen då han skapade orkideèr, dom är ju som små konstverk...



Av dansbandsfrun - 16 mars 2010 18:34

Många undrade om Loreal`s brun-utan-sol så jag gör ett svar till er alla då jag kanske fick er att tvivla på resultatet ;)


Jag har provat oändliga produkter, bla brun-utan-sol servetter från H&M och det funkade men blev "skarvar" runt snoken osv... Det är ju alltid lurigt vid ögonbryn osv...


MEN denna produkt som jag hittade på RUSTA för 69 pickadoller, funkar otroligt bra. Det BÄSTA med detta är att det blir inga svarta porer (äckligaste som finns ju)


Man sprayar ett tunnt lager först och väntar några timmar. Var noga med att smörja in er innan med ansiktskräm.

Och ni behöver INTE gno in det. Bara låt det va...


Lycka till!!



Av dansbandsfrun - 16 mars 2010 12:41

Jag är så förbaskat trött på att va likblek i ansiktet nu, så äntligen tog jag mig tid att leta upp en schysst "brun-utan-sol" produkt.


Den är superbra!


Man sprayar på på kvällen när man ska gå och lägga sig (eller gör som NI vill givetvis) och så är man brun och fräsch på morgonen.


Lorèal och obs. ni måste ta den för ansiktet. (finns även för kroppen)


(sen köpte jag ett hårspray som luktar jättegott med....) Hoppas det är likabra som det luktar.


  


Ta DAAAAAAAAA!!


  

Nu känns det bra...

Ovido - Quiz & Flashcards