dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

Värk och dansbandsabstinens...

Av dansbandsfrun - 21 mars 2010 20:41

Nu har jag så ont i mina leder så nu har jag tryckt i mig alvedon och krypit ner brevid "Mini" i mormors gästrum för sista natten.


I morgon drar vi hem till Norrköping där vi ska möta upp vår 3e medlem i familjen. Jösses, vi har nästan glömt hur han ser ut...


Det värsta med gårdagen är att det har gett mersmak, och en viss dansbandsabstinens...


Nu måste jag nog köpa på mig lite dansbandsskivor och lyssna på.


OM DET ÄR NÅGON SOM HAR TIPS så hör av er.

 

Allt är av intresse =)

 

 

sov gott alla godingar och dröm vackra drömmar!

 
 
camilla

camilla

21 mars 2010 21:04

Jag har hört att Norrländers ska vara ett bra dansband ;)
God natt och sov gott!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Neta

Neta

21 mars 2010 21:43

Tips: Lugnt, Claes Lövgrens senaste o alla andra också för den del.
Lite mer fartigt, Sannex o sen avsluta med att höra Andreas sjunga "Österlen" på skånska. Då blir man kär på riktigt. Fast det är ju du redan ;) hoppas det går bra för dom att köra hem i natt, ett sjujäkla väder i den här delen av landet. Du hörde väl att Hedins krockade igår. Kvaddad buss o 2 inställda spelningar.

http://netaave.blogg.se

 
Ulrika

Ulrika

21 mars 2010 22:11

Jamen va fasen, det var då självaste *%&¤# vad frun har märkvärdig smak..;D Vad är det nu för fel på Martin då!? Tycker det är godis för både öga och öra, jag...
"Pälsen" kan också sjunga förresten - inte vackert kanske, men högt och länge..;DD

http://fabulousforty.blogg.se

 
Britt

Britt

21 mars 2010 23:01

Har inte Tomas Deutgen gett ut en skiva med dansbandshits eller är jag helt fel underrättad? Det är inte riktigt min musik.

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Ingen bild

Jenny

22 mars 2010 02:40

Mats Bergmans..."PREMIÄR" Den är bra den =)
Hehe...Även STENSONS och FERNANDOZ =)

Hoppas att allt är bra med dig trots gårdagens bravader?

Kram snygging!!;)

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

22 mars 2010 10:23

NETA: Såg reklamen om Lövgrens och blev förälskad i duetten med Åsa Sjöberg (hon är från Norrköping)Verkar va mycket intressant skiva. Sannex likaså!
JENNY: "Premiär"? Hmmm... Nej, ringer inga klockor ;) Får nog kolla upp (fniss) faktum är att den går varm hemma pga att sonen ÄLSKAR nr 4 ;)
kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Sandra

Sandra

22 mars 2010 12:54

Tittar in en sväng och tipsar om Streaplers "Ett år i taget". Riktig höjdarplatta! :)

http://sandragee.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards