dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

Min Kväll På Thorleifs!

Av dansbandsfrun - 21 mars 2010 12:46

Direkt när vi kom dit, märkte vi att medelåldern var lite högre än vad vi hoppats på...


Två "herrar" (läs obehagliga typer) kom fram direkt och tyckte att vi skulle sitta vid deras bord. Vi tackade artigt nej, varpå dom blev riktigt otrevliga och stötta... Från att vi varit "ställets snyggaste tjejjer" så degraderades vi på 5 sekunder till "katiga bitchar".

(Vi överlevde dock)   och gick till dansbanan...


  


   


   


Jaha ja... En av "orkestermedlemmarna" uppträdde lite suspekt när jag dansade förbi. Jag trodde han hade någon form av anfall och tänkte gå fram och fråga om han behövde medicin eller nåt, men då sa min kavaljer att han "flirtade" med mig (?) Oops... Han blinkade och Det ryckte i honom så konstigt...Han måste nog förbättra sina flirt-rutiner annars blir det tufft är jag rädd...


                                              



Jag fick också äran att känna en "erigerad mandom" mot mitt ben vid ett tillfälle, och just innan jag gick därifrån så tänkte jag HUR det kommer sig att en man vill visa det genom att TRYCKA sig mot tjejen? Jag hade skämts och försökt dölja det, men nope....


Jaja...då gick jag till damernas och pudrade näsan och tog dom OBLIGATORISKA "toa-bilderna"   


    


  


Det absolut konstigaste med hela kvällen var att jag har en lapp med mig hem...med ett namn och telefonnummer på...

 

Personen hette Annika   

 
 
Ama de casa

Ama de casa

21 mars 2010 14:22

Inte underligt att du var så eftertraktad - du är ju så SNYGG!
Lyckliga Annika som drog vinstlotten i Dansbandsfru-lotteriet ;-)

http://amacasa.wordpress.com

 
camilla

camilla

21 mars 2010 14:30

Oj...vilka "trevligheter"du fick vara med om igår.
Men jag håller med dig om att han borde dölja det istället för att "visa" dig.
Men....det kanske var en flirt det också.
Vi kanske har glömt bort hur det är att bli uppraggad.
Men det beror inte på att vi har blivit gammal,vill jag påpeka. Utan att tiderna har förändras ;)
Och karlarnas flirtning också ;)
Ha det bra och kram på dig!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Em

Em

21 mars 2010 15:35

Jasså??? Annika?? Och vem är hon om jag får fråga?? Hmfffpprr!! Hahaha! Det låter som att det var lite kul i varje fall? Att bli påmind om hur tråkigt det är att vara singel är enbart bra. Det ÄR så tråkigt, jag lovar. IBLAND har man kul, men det är inte männen som orsakar det. Man har roligt med väninnor och man kan känna sig väldigt sprallig, men det är inte ofta att en man gör kvällen liksom, de är FÖR upptagna av att ragga, tyvärr.

http://egoinasmamma.nu

 
Britt

Britt

21 mars 2010 18:44

Hahaha en Annika?

Och Thorleifs-gubben kanske alltid lyckats flirta så...just för att kvinnor trott han fått ett anfall och gett honom mun-mot-mun metoden. ;D

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Diana

Diana

21 mars 2010 22:56

Jag är helt chockad! En man som är ung nog att få stånd som lyssnar på dansband! Fast oki, ibland så sker mirakel.... vi har en gubbe på jobb med typ konstant stolle.
Skoj att du hade det trevligt iaf! ;)

http://www.decdia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards