dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Stora planer på G!

Av dansbandsfrun - 28 januari 2010 14:46

Jo, nu är det ju så att jag lever ihop med en dansbandsmusiker (ingen KAN ha missat det som jag tjatar) Mohaha...

 

Så jag tänkte helt enkelt bjuda på en exlusiv intervju med min sambo full av MASSOR med frågor som kan bli riktigt roliga att läsa.

 

Nu får även NI chansen att ställa de frågor NI vill ha svar på... SÅ KÖR PÅ!!!! Skriv i kommentarsfälten så tar jag med dom sen. (Är jag inte påhittig så säg?)

 

Vi publicerar intervjun senare ikväll, HÄNG MED DÅ!

 

Love  

 

 

 
 
Ingen bild

Tommy Dahl

28 januari 2010 15:59

Var är ditt favorritspelställe?
Hur många år har du spelat gtarr?
häsnlingar Tommy

 
Em

Em

28 januari 2010 17:07

Men jag har inga frågor.. Bara såna där fjortis-frågor a la "Känns det inte jobbigt med alla fulla fruntimmar som försöker ragga" - ja, du vet. :D Och hade det inte varit för att du är så rolig, trevlig, go och vacker så hade jag kunnat fråga vad fan han ser i dig, men det säger ju sig själv att det är rätt poänglöst. De andra får fråga! ;)

http://egoinasmamma.nu

 
Cim

Cim

28 januari 2010 17:55

Nej ingen kan ha missat det men den som misstolkar Dansbandsfrun, är väl inte så bright kanske...
Favoritlåt att spela...???

Kram kram

http://www.icamamman.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Neta

28 januari 2010 17:59

Vad är det absolut bästa med ditt jobb

 
Diana

Diana

28 januari 2010 18:13

Va, spelar din man i dansband? Shit, det kom heeelt oväntat! ;)

Hur ser genomsnittsåldern ut på era spelningar?
Har du nån läskig stalker (förutom frugan då)?
Vilken är er favorit dansbands låt?

Sv: Haha, ja det hade varit en syn för gudarna. Jag är glad att jag var ensam hemma med för maken hade nog spärrat in mig annars. Vart får man alla idéer från?

http://www.decdia.blogg.se

 
Stattinskan

Stattinskan

28 januari 2010 18:49

Fråga:
Hur är det att dela möbler med en spritt språngandes galen kvinna ;-D
Nä..... jag gillar dig vännen ... just för att du är ... SKÖNT GALEN :-D
Febrig och äppelkindad ska jag försöka ta mig igenom kommentarerna... för annars blir jag väl bortglömd ... men jag sitter och nickar till och kroppen vill liksom ha "slagsida" hela tiden! :-) Kramar

http://metrobloggen.se/stattin

 
Ingen bild

Sandra

28 januari 2010 19:56

Känner du Henrik i Scotts?
och är han trevlig?kram Sandra

 
Gun

Gun

28 januari 2010 20:56

Hur är det att vara dansbandsfruns make? Det måste väl vara rena drömmen, så mycket som hon bakar? ;)

http://horni.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards