dansbandsfrun

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av dansbandsfrun - 29 januari 2010 22:21

herregud, jag blir mer o mer lik en riktig mat/bak-blogg...

 

Men frallabullarna blev bra. Jag hade inget vallmo/sesamfrö så jag tog knäckebröd med sesamfrön och stötte i en mortel och strödde på. Det blev jättegott.

 

 

 

 

Och bara så ni vet, så har det här varit bland de tråkigaste fredagar i mitt liv!

BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!

 

Har inte haft ett skit att göra. Jag kan ju inte börja förbereda söndagens kalas förrän i morgon i allsin dar...

 

anyhow...sov gott mina kära vänner 

love     

Av dansbandsfrun - 29 januari 2010 18:43

YEY!




  


edit: det är alltså min mamma som kommer hit, men hon går numera under smeknamnet "mormor"   


Dom kommer på tidig förmiddag, så nu bakar jag frukostbullar som jag ska bjuda på!


Love   

Av dansbandsfrun - 29 januari 2010 14:18


Vet ni hur effektiv den här lilla asken är?

Ha alltid en liggandes på er toalett, och använd den om ni "pudrat er näsa" lite för mycket...


Tänd en sticka .... och vips!   


  

Av dansbandsfrun - 29 januari 2010 11:57

Här kommer Dagens Solsken!   

 

* Idag är jag superglad över att vi får roligt besök i helgen!!

 

* Jag har bestämt mig för att gå ut och dansa till BLACK JACK den 6 februari.

 

* Är så glad att Dansbandseliten gått ihop och spelat in en cd-singel som oavkortat går till "Läkare utan Gränser" i Haiti. www.vikanallagöranåt.se (gå in o kolla)

 

* Det ska bli så roligt att göra en smörgåstårta för första ggn i mitt liv i helgen. Dessutom blir det tacopaj, prinsesstårta och marängswiss. Mmmm...

 

* Är så otroligt nöjd och lycklig över min nya BLOGG här!!

 

love  

Av dansbandsfrun - 29 januari 2010 10:56

Nu säljer jag en väska från PRIMARK, London. Jättefin, mellanbeige. aldrig använd. 150:-

 

  

 

och en jättevacker stickad tröja med stora armar.

strl.42/44 (aldrig använd ) kan snöra ihop den under bröstet. också inköpt på PRIMARK. 200:-

  

 

  

 Love   

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards