dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Nu har vi bokat en resa igen...

Av dansbandsfrun - 22 mars 2011 09:45

Jag vet inte vad det är men när våren börjar närma sig så är det något konstigt som händer i min kropp...  


Jag längtar iväg till ett visst ställe där det är UNDERBART att vara just "för att möta våren"


Finns inte mkt som slår känslan att "strosa omkring" o bara insupa atmosfären, hoppa in någonstans o ta något gott att dricka...sitta i en park o titta på alla olika typer av människor...osv...


vart vi ska?


*


*


*


*


*


Ni får gissa    (nej, jag vet..det SKA inte va lätt)


 

 
 
Louise

Louise

22 mars 2011 10:04

London!!!! Dit skulle jag också vilja åka men idag kom deklarations beskedet och då flög dom drömmarna.:(

http://www.eveblo.blogspot.com

 
Ingen bild

Lena

22 mars 2011 10:24

Kan det möjligtvis vara LONDON som hägrar?? :)

Kram

dansbandsfrun

22 mars 2011 10:36

Yeeeeeeeeeeeeeey!!!
kram

 
Diana

Diana

22 mars 2011 10:28

Åh, London! Vad jag älskar denna stad! Och våren har kommit mycket längre där än vad den har hos oss. Gah, nu har vi sagt Rom till hösten så det blir ingen London i vår för vår del. Grrr.

Sv: Jo, hon jag sjukskrev mig till lät väldigt skeptisk över min sjukdom. Så jag mailade en bild, ingen kallar mig fejkare (okej, det var inte uttalat men jag hörde på hennes röst).

http://www.decdia.blogg.se

 
Lotta

Lotta

22 mars 2011 11:26

London ser det ut som. Kul stad!!!
Härligt att ha något att se fram emot:-)
Vi brukar knappt heller komma hem förräns det bokas något nytt. Har allt börjat "glutta" lite jag med ;-)

Hörde att du skulle besöka "pysseliten" idag.
Hoppas ni får en Trevlig dag i solen:)
kraaam!!!

http://www.lotenlind.blogg.se

 
Ingen bild

Yvonne

22 mars 2011 14:50

Härligt att få komma iväg,själv har jag aldrig varit till London.Jag åker iväg till Turkiet nästa månad och det ska bli toppen,längtar verkligen.Här i Luleå har vi idag ett underbart vårväder + 7 och strålande sol.Ha en fin dag....

dansbandsfrun

22 mars 2011 15:08

Testa London! Det är SÅ underbart!
Men Turkiet hade inte varit fel det heller förstås...jag hade GÄÄÄRNA spenderat en vecka eller två där nu.
Ja solen strålar på oss här nere också så vi e nog uppe på 14-15 grader nu verkar det som. LOVELY o väldigt efterlängtat.
kram

 
Ingen bild

PYSSELITEN

22 mars 2011 17:30

NEJ NI SKA FÖRST TILL MIG :) nI DYKER VÄL UPP I MORGON .

dansbandsfrun

22 mars 2011 18:13

Japp jag kommer! ;) jag skriver på facebook.

 
Susanne P

Susanne P

22 mars 2011 19:08

London! När jag tänker på London tänker jag på dimma och regn...men så är det säkert inte. Bara i min fantasi! Jag har aldrig varit i England så vad vet jag! ;D
Kram

http://www.susannep.blogspot.com

 
Nina

Nina

22 mars 2011 19:40

Åhhhhh, va avvis jag blir!!! Älskar London! Hoppas du mår lite bättre nu i takt med att värmen kommer.

Bamsekram

http://nina-hansson.blogspot.com

 
Carina

Carina

22 mars 2011 19:42

Tur att dom andra var före. London hade jag aaaldrig kunnat gissa ;)
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Ama de casa

Ama de casa

23 mars 2011 17:17

Oj vad svårt... Jag chansar på... London?

Men du har väl glömt en detalj som du gillar med London där? Shopping :-D

http://amacasa.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards