dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

DET GÄLLER ATT HA BRA MINNE...

Av dansbandsfrun - 12 mars 2011 23:09

......om man ska lyckas i Melodifestivalen. Som Eric gjorde ikväll...


   "Popular, i will be popular... Popular, I will be popular...Popular, I will be popular.... Popular, I will be popular...Popular, i will be popular.... Popular, I will be popular...



Och då ska vi inte prata o Danny´s låt. DEN texten hade jag ALDRIG klarat!


   "In the club...In the club.....In the club.......In the club.....In the club......In the club....In the club.....In the club........In the club.....In the club...."


Nej herregud, det kräver verkligen ett minne som är stabilt om man sk deltaga i detta sammanhang.


Det var skillnad förr:

"djing djing djingiskahn,sholla ih hopa gol oppa shobbaloppa, shilli-vippa djingis kahn"


Guud så förutsägbar text!     






edit: bilder lånade på google.com (ex. expressen.se)

 
 
Sussi

Sussi

12 mars 2011 23:47

Det räknades ut att Danny sjunger "in the club" 47 gånger på 3 minuter. Kanske kan vara någon gång för mycket ;)

Saade sjunger kanske lite väl många gånger han med. 26 gånger ska han sjunga "popular"..
Fast trots det så är jag nog rätt nöjd med vinnaren. Bättre än Danny i alla fall.

Sov så gott
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Diana

Diana

12 mars 2011 23:57

En fd kollega till mig hade en sambo som skrev en låt till melodifestivalen. Hon sa att man tjänade minst 1 miljon i olika intäkter som låtskrivare om man fick med en låt i melodifestivalen...
Så jag ska sätta mig och knåpa ihop en låt. Lätt som en plätt, behöver bara använda mig att typ fyra ord och sen ragga upp en söt liten pojke som sjunger den.

Sv: Sova, nähä inte förrän på måndag. ;) Natti natti

http://www.decdia.blogg.se

 
Lina

Lina

13 mars 2011 00:18

Bom-chicka-bom-chicka-bom-bom-bom!! Den är också rätt svår faktiskt!

Hur svårt kan de va? (haha... lite Bengtzing-fyndigt) ;)

http://www.linaochanders.se

 
Britt

Britt

13 mars 2011 00:24

Inte nog med det så låter Eric Saades låt som Lili & Susies låt Oh Mama.

http://www.metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Ellis

Ellis

13 mars 2011 00:30

Hahahahaha du är så jävla bäst <3
Garvade massa när jag läste detta hahaha!

sv: Hmm min prins har den parfymen med, även min pappa så de lite irri HAHAHA

Jag har samma sjukdom som du fast när de gäller Jean Paul Gauliter - SÅ JÄVLA FREEKIN GUUUUUD! Jag kommer hem me dminst 6 testremsor som jag lägger här o var i mitt rum så de luktar sådär super gott hahaha.


Jag skall fråga vad de är för tvättmedel alex använde.

sv2: Haha jag åker frittfall minst 3 ggr var gång jag är på grönan... den är ej läskig?

http://ellisu.blogg.se

 
Ingen bild

pysseliten

13 mars 2011 09:32

:))) Vad du skriver kul ,du skulle skriva en bok .
Så fin tavlan vart med lillis fötter .Ha en bra dag för mig väntar jobb fram till 18 .

 
Mia systeryster

Mia systeryster

13 mars 2011 10:47

Hahahahaha, nu fick du mig att sätta kaffet i fel strupe;)

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
Tanja K

Tanja K

13 mars 2011 16:32

Åh det här var urkul att läsa. Jag kan bara hålla med dig. Vad har hänt med den charm som mello en gång i tiden hade? Saade och Danny's låt kommer smälta ut i mängden efter en tid. Inget man minns med wow känsla. Jag är nyfiken på vad de andra länderna har att erbjuda på i år. Spännande! :-) P.s det är ett nöje att läsa din blogg.

http://estetica-keeponwalking.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards