dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Var ääääääär jag?

Av dansbandsfrun - 8 mars 2011 12:44

I morse när min sambo vaknade, insåg han att han var ensam i sängen...


Han letade ett bra tag innan han hittade mig.....


*


*


*


(en del tycker att jag ska undvika bloggtävlingar för jag har lite problem med tålamodet)

*


*



  

 
 
camilla

camilla

8 mars 2011 13:02

Hahaha....som sagt. Där får du nog sitta tills i morgon.
OM det inte blir tills i övermorgon ;)
Vi får väl se hur fort det går innan brevet når fram till dig.
Jag menar det stoooora paketet ;)
Kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Diana

Diana

8 mars 2011 14:56

Hrm, jag vann en bok i december månad och har inte fått den än... hade varit lite kallt att sitta ute och vänta så länge.
Nåja, nu ska jag gå ut med en kopp kaffe till Batman! Av någon anledning så har han också campat vid brevlådan i några veckor nu. ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Stattinskan

Stattinskan

9 mars 2011 08:13

Haha, du är underbar med dina tokiga inlägg och bilder.
Jag trodde att jag skulle få se vad det var - mitt tålamod är inte som en gummisnodd precis ;-)
Svar: Fy vilken skit att dina leder krånglar igen. Mina har varit hyfsade ett tag nu men det beror kanske på att jag fått igång träningen :-)
Kramar

http://stattinskan.blogspot.com

 
Ellis

Ellis

9 mars 2011 23:24

De illa tösabit!

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards