dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Resultat - Gekås

Av dansbandsfrun - 23 februari 2011 12:47

Nope... jag kan nämligen inte röra mig så bra idag så jag har inte lyckats "ta mig ner" på nervåningen ännu, där all shopping ligger.


Jag vill säga ännu ett stort TACK till goaste PYSSELITEN som skickade ett sms med uppmaningen att jag icke fick missa PANDURO OUTLET. Hade hon inte gjort det hade jag missat EN MASSA KUL!! ;)


Jag handlade mest till sonen, och det var sjukt kul!

Hade kunnat köpa det dubbla till honom men ibland är jag "vuxen" nog att dra gränser...


Jag är besviken på damkläderna. Ibland när man kommer så finns det HUR mycket som helst. Men nej...Inte denna gång.

Det var en massa linnen och blusar i de mest märkliga modeller jag någonsin sett.


Jag köpte ett åtsittande linne, en jeansskjorta och en svart kavaj.


En del till hemmet.


En del till sambon.


Och en jädra massa till sonen som sagt.


Å inte en skymt av Morgan o Conny-Håkan eller va han heter! Suck....

 
 
BEAUTY SECRETS Matrix-tävling!

BEAUTY SECRETS Matrix-tävling!

23 februari 2011 14:47

Det låter som en kanon idé! :D
Ska också pyssla om mig idag, måla naglarna och göra fotvård:)
Vad KUL med shopping, har aldrig varit där men min man vill att vi ska åka dit!:)
Visa sedan i bloggen vad du köpte!
Kramiz<3

http://beautyandsecrets.blogg.se

 
charlotte

charlotte

23 februari 2011 15:07

då var det dem du såg. hoppas att hon skötte sig
kram

http://kloppan.wordpress.com

 
Diana

Diana

23 februari 2011 15:36

Ops, visste du inte att där fanns en panduroaffär... sorry!
Var den bra? de gånger jag har varit där så har det varit mest skit som man verkligen förstår att de inte fått sålt nån annanstans.

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

23 februari 2011 18:35

Nja, jag gick loss på pärlor som e min passion nu och det fanns ju absolut inte sånna som "går åt" i de vanliga affärerna som du skriver men jag hittade lite svagt färgade till förbaskat bra färger. Här skall skapas ;)
(massor med stämplar för scrapping för 5:- styck) är inte det billigt? (jag är inte så insatt)

 
Britt

Britt

23 februari 2011 20:00

Så det var inte så bra? Ska jag inte önska en Ullaredresa till 50-årspresent?

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
ida

ida

23 februari 2011 20:28

Jag ska till Ullared snart jag också, hoppas klädavdelningen blivit bättre då..ibland handlar man bara för handlandets skull tyvärr :P

sv: Hihi ja men nervöst är det :P
Jag tänkte jag tar det innan jag rser iväg så om det går åt helskotta så flyr jag landet :P

Tack!! Kramar

http://www.chavita.devote.se

 
Lotta

Lotta

23 februari 2011 22:23

KUL att fynda!!
Nu längtar jag också dit.

Jag visste inte heller att det fanns en panduro där. Det ska jag kolla upp nästa gång. Brukar åka dit på sommaren i samband med att vi campar i Varberg. Nära och bra :)))
kramis

http://www.lotenlind.blogg.se

 
Ellis

Ellis

26 februari 2011 00:34

Jag tycker modet IDAG är så jävla apskumt! :S

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards