dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

Nyfrissad Rock´n rollkille...

Av dansbandsfrun - 10 februari 2011 20:21

Jo helst ville han ju se ut som Gene Simmons i KISS,  vår son...

Men (som tur var) så hade han ju inte den mängden hår. PUH!


Så här kommer lite bilder från friss-besöket. HAN ÄLSKADE DET!!


här är vi halvvägs...

  


Stjärnor KAN ju förknippas med KISS i alla fall ...så det kör vi på!

  


Hur cool är han inte??  ;)

 

Frissan delade ut en klubba till duktiga killar...



MEN OJ vad det tog på krafterna att klippa sig...

   


japp, så var det... Ännu en liten milstolpe i vår älskade unges liv    

 
 
Ingen bild

Lena

10 februari 2011 20:43

Vilken tuffing det blev! Han är så söt!
Kram

dansbandsfrun

10 februari 2011 21:06

alltså, han är så stöddig nu att man kan knappt va i samma rum hahaha
nejdå men han är supernöjd ;)
kram o tack

 
Ingen bild

Sanna

10 februari 2011 20:47

Så fin han blev! Å han e ju bara såååå söt!

dansbandsfrun

10 februari 2011 21:07

tack vännen, jag ska hälsa honom (med risk för att han blir katig)hahaha
kram

 
Ingen bild

Anja

10 februari 2011 20:54

Den sötnosen går inte av för hackor.

Men du, låt inte Janne se i bloggen att han äter klubba i bilen. ;-)

Han dog nästan när han var liten pga att han åt klubba i bilen. Satt i baksätet, farmor och farfar såg inte och satt o pratade m varann. Han var blå i ansiktet när dom till slut upptäckte att klubban satt i halsen på honom. Fy fan!

Den historien har jag hört MÅNGA ggr under min barndom. Jag är hysterisk m klubbor sen dess! Ryyyys...

Han blev SUPERFIN. Hälsa honom att han är BRA mycket finare än Gene Simmons ;-)

dansbandsfrun

10 februari 2011 21:05

åh fy valingen, det har jag aldrig hört.
tack, jag ska hälsa tuffingen att han blev fin ;)
kram

 
Diana

Diana

10 februari 2011 21:40

Cooling! Är det mamsen som har klippt honom innan eller? Jag gissar att med de där tuffa stjärnorna så kommer det krävas en hel del mutor för att få in honom i badet va? ;)

Sv: Jag köpte inga mellandelar idag, ville ha i guld men då fanns det inte så mycket att välja på.

http://www.decdia.blogg.se

 
Ellis

Ellis

11 februari 2011 05:07

se så söööööööööt han blev!

Supersöt nisse ! :D

http://ellisu.blogg.se

 
BEAUTY SECRETS

BEAUTY SECRETS

11 februari 2011 13:57

Vad COOL han ser ut!:)

http://beautyandsecrets.blogg.se

 
lisa

lisa

11 februari 2011 19:54

Han blev ju skit häftig....ler
Hoppas ni får en superduper härlig helg nu..kram kram

http://unikajag.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards