dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

Jag köpte en present...

Av dansbandsfrun - 7 februari 2011 20:36

Sa jag att jag köpte en klocka till sambon på semestern?


Han blev superglad!!


Efter några dagar berättade han att han varit hos en urmakare o satt i batteri men att den tråkigt nog inte funkade....


MEN HERREGUUUD!

Vem vet vad klockfan kostat mig om den skulle va fungerande?

Jag är väl inte gjord av pengar?????




//hälsningar Ivana Trumph........´s   ..............bortglömda kusin......

 
 
Ellis

Ellis

8 februari 2011 02:40

Åhh fan va tråkigt o bli lurad sådär!

http://ellisu.blogg.se

 
Diana

Diana

8 februari 2011 04:17

I Kina blev jag erbjuden 10 Rolex för hundra spänn, det du! Jag tackade nej men halva släkten hade väskorna fyllda med klockor, haha.

http://www.decdia.blogg.se

 
camilla

camilla

8 februari 2011 09:58

Ja...vem sa att klockan skulle fungera.
Han fick ju en klocka...det var väl huvudsaken ;)
Sv: Hahaha...ja...jag var nog lite hög av allt kaffe jag drack igår. Och det värsta är att det sitter i fortfarande ;)
Kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Herr Nilssons Fru

Herr Nilssons Fru

8 februari 2011 12:32

Aj då...sånt är ju mindre kul. Vet du jag såg din titel "dansbandsfrun" inne hos Camilla o då passade jag på. Tror du kan hjälpa mig, är du/har varit i dansbandssvängen så kanske...titta gärna in o hjälp mig.
Kramiz Anki

http://anki-nilsson.blogspot.com

 
Bara Jag

Bara Jag

8 februari 2011 13:26

Bajs! det är SÅÅÅ trist när man vill glädja någon och så blir det fel i alla fall! Han får väl trösta sig med att det är tanken som räknas....

http://blogg.rhode.se

 
charlotte

charlotte

8 februari 2011 14:39

så jäkla dåligt!! gud va trist. men du får se det positiva: nu kan du köpa honom en klocka i födelsedagspresent
kram

http://kloppan.wordpress.com

 
Britt

Britt

8 februari 2011 21:08

Den visar ju rätt tid 2 gånger per dygn i allafall...vad mer kan man begära? ;-)

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards