dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Las Gacelas / Playa del Inglès

Av dansbandsfrun - 21 januari 2011 10:54

Tog ju en ospecad som ni vet, och hamnade HÄR


Jag säger bara "ÅK MED VING"!! Dom är bäst på alla sätt!!


Hotellet var inget märkvärdigt men det var absolut rätt för mig. Och det verkar va VING´s styrka. Att få till det bästa för varje individ.


 



   


   


    


Vad har NI för erfarenheter av resebolagen?

Föredrar DU specad eller tar du gärna o chansar på en ospecad?


 
 
charlotte

charlotte

21 januari 2011 12:31

skönt att du har det gött!! modigt att åka själv! skulle kunna köra ospec utan barn..
kram

http://kloppan.wordpress.com

dansbandsfrun

21 januari 2011 16:39

Jamen i somras när sonen o jag åkte själva, så hamnade vi ju på ett Sun Garden hotell i Agia Marina. Dom sätter en på ett barnvänligt ställe då, jag lovar!
Helt suveränt!
kram

 
Cina

Cina

21 januari 2011 14:06

Är ju precis allt man behöver på sin resa.
Jag åker gärna ospecat. Men har inte gjort det på några år nu. Ving är ett bra resebolag har rest med dom många gånger.
Just nu har jag rest mycket med Apollo och är nöjd med dom. De har det hotellet jag vill bo på. Då jag åker till Turkiet oftast. Och hotellet är litet och ligger 10-20 meter från havet. Jag är bekväm av mig så jag vill ha nära till det mesta. Och jag och en väninna åker dit den 28 augusti. Vi var även där förra året i augusti varmt som tusan men härligt. Gubben min är ingen älskare av solen så han stannar hemma.
Eller rättare sagt han tål inte solen.
Synd för honom...=))

Hoppas du inte fryser häcken av dig nu när du kommit hem till ruggiga Sverige.

Ha en fin fredag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Lotta

Lotta

21 januari 2011 15:41

Välkommen hem!
Förstår att du haft det härligt:)
Jag har rest mycket i mina dagar, men tyvärr aldrig vågat prova ospec. men det borde man nog göra. Av charterbolagen tycker jag också bäst om Ving!!!
Trevlig Helg! själv ska jag åka till storstaden och gå på inredningsmässan. Men lite annat ska nog också hinnas med;) kram Lotta

http://www.lotenlind.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

21 januari 2011 19:18

Vad sköööönt du har haft det - KUL!!!

Det är ju så enkelt nu med internet att kolla upp själv. Men vi har mestadels luffat runt själva med en flygbiljett till ett ställe, en annan hem (oftast från ett annat ställe) och eventuellt flygresor inom landet/länderna. Jag älskar att improvisera :-)

Vi har även åkt charter, oftast ospec. Det brukar blir hur bra som helst!

Kram på dig - och välkommen hem!

http://amacasa.wordpress.com

 
AnneliH

AnneliH

21 januari 2011 21:45

Ja, jag håller med dig. Ving är bäst! Det märkte vi när "Eflajökuln" spydde ut sin aska...då visade de att de var proffsiga enligt våran mening. Om du vill lyssna till lite spansk musik klicka på länken
http://www.swinglatino.es/
Ha de gött!

http://www.canary.user.se

 
Stattinskan

Stattinskan

22 januari 2011 02:23

Nu till Egypt (intärnasjonäll som man är ;-) åkte vi med Apollo, helt OK. Jag har faktiskt aldrig varit med om att ha trubbel med något resebolag.
När kommer du hem ... eller är du hemma?
Kram

http://metrobloggen.se/stattin

dansbandsfrun

22 januari 2011 13:48

I´m back (samma här, man har ju nästan glömt svenskan nu hahahaha)
kom hem i torsdags.
kramar

 
Ingen bild

Sanna

22 januari 2011 07:41

Vi reste med ving nu oxå, och allt var toppen!

dansbandsfrun

22 januari 2011 12:25

Dom e bäst! o bara tänk vad vi får se på våra resor...du en röv o en pung, o jag ett raggigt arsle hahahaha
(oj, tänk om det är fel Sanna nu....)
hahahahahahaha

 
diana

diana

22 januari 2011 17:38

Du hade det bra ser jag. Ving alltså. Tack för tipset :)

http://www.metrobloggen.se/skvallerbitchen

dansbandsfrun

22 januari 2011 18:21

Japp! Dom e bäst/kram

 
Britt

Britt

23 januari 2011 15:06

Har åkt bådeoch och haft tur alla gånger jag varir ut och rest...som nu inte är så ofta.

Det ser verkligen fint ut på hotellrummet.

Jag har rest med Ving, Atlas(på 80-talet), Fritidsresor och Sembo. Allt till belåtenhet.

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards