dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

En dag i solen...

Av dansbandsfrun - 19 januari 2011 13:14

Idag lyser temperaturtavlan nedanfor min balkong pa 29 grader nu... HALLELUJA!

Jag ska lagga mig vid poolen en stund.


Imorgonbitti 04.45 kommer bussen o hamtar mig.

Suck...

Jag vill inte...samtidigt som jag langtar ihjal mig efter min lilla son. (o min sambo forstas, men som jag skrivit innan sa ar vi ju vana vid att vara ifran varann pa ett annat satt) ;)


ALDRIG mer vill jag vara ifran mitt hjarta. Min alskade unge!!!

Det viktigaste for honom dock ar om jag har kopt med mig paket hem ;)

Om jag har?

Ater dom ris i Kina?


I morse nar jag at frulle pa min balle (hahahah forlat kunde inte lata bli) min balkong menar jag ju. Sa horde jag ett konstigt ljud..."klipp...klipp...klipp"

Da kollade jag upp...Dar star en gammal gubbstrutt o klipper sina naglar over kanten sa dom far o flyger hit o dit! USCH!!!


O nu ser jag en gubbe i 70arsaldern som har stringkalsonger vid poolen... WHAT?

Mums...inte utan att man blir sugen pa att bita han lite forsiktigt i skinkan...NOT!


Nej, hej svejs. Hors senare!!

 
 
BEAUTY SECRETS

BEAUTY SECRETS

19 januari 2011 14:32

Hahahaha du är bäst! :D:D

http://beautyandsecrets.blogg.se

 
AnneliH

AnneliH

19 januari 2011 14:44

Ha..ha..!!! Ja, tänk de där gamlingarna som vägrar att bli gamla men nå´n måtta på galenskaperna får det väl ändå vara...va????
Jag förstår din känsla för att både ha kakan och äta den ..inte rumpan nu ...jag menar ju att du både vill vara kvar och åka hem. Han blir säkert lika glad över att få träffa sin gulliga mamma igen!
Ha en härlig resa hem!
Kram!

http://www.canary.user.se

 
Ingen bild

pysseliten

19 januari 2011 15:40

:))) Du är rolig du .jA SE VAD FORT EN VECKA GÅR
vi räknar ner nu 16 dar kvar Jippijobbar på kroppen nu :)) Va på gymmet nyss och nu promenad :))) Hoppas på att komma i Ebba bikini :))) Ps jag kan ju ha byxorna som över del kanske :))) Nåsta frdag är jag ledigt om du och lillis har tid för en fika i Blacka :) Kram ta det lungt lägg dig tidigt nu i kväll

 
Ammis

Ammis

19 januari 2011 16:35

Ja, det gäller att njuta sista dagen. Men du får leva på detta resten av den isiga vintern som vi har här hemma...... brrrrr...nu är det jäkligt rått och grått o. trist men va fasiken, bit ihop, köp läget och gör nått kul..ha ha. Vädrets makter tar inte knäck på mig inte!!! Bara att fightas emot. Välkommen hem till vintriga Sverige.:0). KrAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Ellis

Ellis

20 januari 2011 15:24

Hahahaha jag älskar dina inlägg och din humor <3 världens bästa sväris <3

http://ellisu.blogg.se

 
Britt

Britt

20 januari 2011 22:26

Bläää! Vad det är äckligt med naglar...inte när de sitter på handen, men när man klippt bort dem. När jag städade kontor på SJ fanns det en karl som alltid lämnade sitt nagelklipp på skrivbordet. Vi städerskor tyckte det var dö snuskigt att ta bort det.

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards