dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

Dounuts och varmeutslag...

Av dansbandsfrun - 18 januari 2011 14:56

Jag har suttit en stund pa min balle idag och helt plotsligt borjar det klia nat sa makalost pa mina hander...


Om jag inte hade varit med om det forr sa hade jag trott att jag ar allergisk mot avlanga dounuts med vaniljkram i for det ater jag *host host* varje dag!

(nu vet jag att min sambo ler igenkannande)


Tror det har med mina mediciner att gora att jag ar lite kanslig mot solens varma stralar.


Idag ar det totalt vindstilla o jag svimmar snart ;)


Ska upp o vila en stund nu (har nog feber tror jag) o sen far jag se vad eftermiddagen bjuder pa.


puss

 
 
AnneliH

AnneliH

18 januari 2011 15:19

Solen är härlig men ack så farlig! Förra året fick jag blåsor på läpparna och såg ut som ett jäkla feak! Köpte ren Aloevera och det både lindrade och kylde ner. Hoppas att du kan njuta ändå fast det kliar! Har du hittat något mer fynd?...eller har du något annat bra/roligt att tipsa om? Kramen!

http://www.canary.user.se

dansbandsfrun

19 januari 2011 13:06

Hmm...jag har sa mycket att jag bubblar over...maste smalta allt sa aterkommer jag nar jag sitter hemma i lugn o ro.
Imorgon fm drar jag hem. Uschavalingen, fast jag langtar efter grabbarna.
kram

 
Ingen bild

Jenny tvåbarnsmamman

18 januari 2011 22:08

Har du en BALLE?? ;-) Ja, man vet ju inte så noga så här på nätet, men jag blev inte förvånad....

dansbandsfrun

19 januari 2011 13:05

hahaha forsokte lata cool ;)
men just har dar jag ar, sa vimlar det av tjejjer med balle (transvestiter) hahah
kram

 
Ellis

Ellis

19 januari 2011 02:55

I teneriffa missbrukade jag choklad donuts! yummie! Men tog me på flyget - sen den dagen har jag apsvårt för donuts haha

http://ellisu.blogg.se

dansbandsfrun

19 januari 2011 13:04

MUMS!!! men mina skulle smalta ut i vaskan...tror jag far ata destofler idag nu sa jag klarar mig ;)
kram

 
Cina

Cina

19 januari 2011 09:02

Alltså jag tycker verkligen att du är en "TUFF BRUD" som vågar allt detta själv.
Hoppas du nu har laddat upp dina batterier och kan härda ut till Våren kommer till oss.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

19 januari 2011 13:03

Vet du, jag borjar tusan tycka det jag med ;) Men om du visste va nyttigt det ar for mig detta. ska blogga mer om det nar jag kommer hem. japp, batterierna borjar kannas bra nu ;) kram

 
Fru Matglad

Fru Matglad

19 januari 2011 09:06

Hmmm...konstigt. För det går ju inte att vara allergisk mot donuts. Måste vara värmen.;)
Ha en underbar semester!
Kram

http://www.frumatglad.com

dansbandsfrun

19 januari 2011 13:02

Hmmm...instammer...det far nog bli en rackare idag med (gar snabbt att bli beroende) hahahaha
tack snalla, kramar

 
Bara Jag

Bara Jag

19 januari 2011 10:22

Värme är skönt men lite cirkulation på luften känns som ett måste! Jobbigt med klådan, hoppas att den snart går över!

http://blogg.rhode.se

dansbandsfrun

19 januari 2011 13:01

Ja igar fick jag ga nere vid havet for att fa svalka, men jag klagar icke ;)
ja, kladan irriterar men idag ska jag skydda handerna. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards