dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

Direkt fran SOLEN!

Av dansbandsfrun - 14 januari 2011 15:32

OJ, vilken tur jag haft!

Vet inte vad jag har gjort for att fa det sa har gott.


Jag hamnade MITT inne i PLAYA DEL INGLES precis som jag ville.


Ett hotell som heter Las (eller Los) Gacelas tror jag. Inte markvardigt alls (tror det ar 2 stjarnigt bara) MEN det gor inget for min LAGENHET ar kanon. Jag betalade 3800:- for en ospec resa.

Valde ENKELRUM med dusch o wc...Och far en 2rums lagenhet med jattefrascht badrum o kok/pentry.


Stor ballkong med sol fran tidig morgon o har fortfarande. JIPPIEE!!!


Jag ar SA glad att jag hade mod nog att gora detta.


Idag har jag varit ute o promenerat med nya kameran och det blir superfina bilder. (tyvarr kan jag inte blogga fran MIN dator o visa bilderna forran jag kommer hem)


Men jag promenerade langs Mas Palomas stranden och sen lunchade jag pa en kinarestaurang dar jag at buffe o JOSSES sa gott!


Nu ska jag ga upp till YUMBO CENTER (20 meter) och shoppa lite, o sen blir det ett dopp i poolen.

Jag har suttit en stund pa ballkongen o last svenska aftonbladet om Ulf Lundell nu. Usch va synd jag tycker om er som kopt biljett till hans turne. (o om honom med forstas som e sjuk)



I morgon ska jag dra ivag pa marknad i SAN FERNANDO. Har velat det varje gang vi varit har men det har aldrig blivit av...men NU! YES!

Dar ska det inhandlas fodelsedagspresenter till mina grabbar hemma.


Nej, nu ska jag skutta ivag.

Vi hors snart igen...


Hej hopp!


Ps: tack for alla era halsningar! jag LOVAR att njuta av varje sekund!

och jag tar SJUKT mycket bilder som ni ska fa se!!

(idag tankte jag ta ett kort pa en naken karring pa nudiststranden men jag tordes inte) hahahaha


 
 
Svorskan

Svorskan

14 januari 2011 15:54

Jag har varit många gånger i Playa Del Ingles. Jag vill oxå! :( Jag hade mitt favorithotell, favoritrestaurant etc. Det hade varit roligt att återse det i dag. (Många år sen). Have fun, tjejen! Mys, ta ett glas vin och ät gott. KRAM

http://svorskan.se

 
Ingen bild

Anja

14 januari 2011 17:01

Låter skitgött! 3800 för en sådan resa är ju fantastiskt! Jag har inte en lika snäll make. Han skulle NO WAY IN HELL unna mig att få åka iväg själv. Han hade nog flippat ut om jag ens föreslagit det! ;-)

Synd du inte fotade kärringen. Hade ju varit ett roligt inslag i bloggen ;-)

Ha så kul på marknaden!

kramar

Anja

 
Ammis

Ammis

14 januari 2011 17:49

Oj, vad häftigt att du kom iväg :0). Ha det underbart, sköt om dig och va framförallt rädd om dig. kramelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Marie

Marie

14 januari 2011 18:19

Åh vilka minnen som sköljer över mig, när du nämner Yumbo Center bland annat!!
Det lär väl bli en och annan måltid på Martel House också förstås;)?
Njuuuuuuuuuuuuuuut!!!
Kram♥

http://miruschkas.blogspot.com

 
Lotta

Lotta

14 januari 2011 19:18

Åh, vad härligt det låter!
Inget avis;) Playa Ingles är ju ett toppenställe.
För att inte prata om Yumbo!!!
Själv ska också nu äta något gott. Någon värme är det ju inte här i Tibro direkt, men jag får väl kolla på min nya "soliga" vägg, ta ett glas rött, och drömma mig bort;)
Ha en fortsatt HÄRLIG semester.
kram Lotta

http://www.lotenlind.blogg.se

 
Ingen bild

ramona

14 januari 2011 20:18

hallå där pinglan!!! hööru du på ju ruggit nära Playa del sol hör jag.... blir du danssugen så är det ju bara att traska dit då ju!!! :) perfa...usch nu längtar jag dit ju!känns lite tomt att inte åka dit i år o spela..

ha det så mys pys!!!
kramisar från en rätt kallt Åland

 
AnneliH

AnneliH

14 januari 2011 20:27

Du är värd varje härlig minut!!!! Blundar jag är jag där....marknaden är jätterolig att gå på...pruta så mycket du kan, köp jordgubbar och Nata (grädde) och njut! Gå in i saluhallen och köp dig en färsk nypressad juice drink...åhhh vad jag vill vara där nu!!

http://www.canary.user.se

 
lilla my

lilla my

14 januari 2011 21:35

Njut nu som bara den.Kram

http://www.metrobloggen.se/miumiu

 
Nina

Nina

15 januari 2011 01:38

Åh, vad det låter härligt. är riktigt avis, älskar Gran Canaria som sagt :o)
Brevid köpcentrat Yumbo ligger Playa del sol, där har dem dansmusik på kvällarna...så titta gärna dit en kväll. :o)

Ha suuuupermysigt nu.

Bamsekram

http://nina-hansson.blogspot.com

 
Ellis

Ellis

15 januari 2011 03:10

Jag avundas dig du underbara!

http://ellisu.blogg.se

 
Ingen bild

pysseliten

15 januari 2011 08:22

då hamna du ju kanon är så avis handla lungt och akta dig för att gatsäljare blommor och klockor osv...oCH DU TA EN BUSS TILL AMADORES STRANDEN det kostar bra ca 40:- Och missa inte maknaden idag kördag :)Kramis sola lungt !!

 
Stattinskan

Stattinskan

15 januari 2011 10:05

Vilken tuffing du är som åker själv ... Bravo, applåder :-)
Hoppas att alla krafterna återkommer och att solen gör gott för dina leder!
Kram

http://metrobloggen.se/stattin

 
Ingen bild

maggan

15 januari 2011 11:40

hej
så härligt du har det!! ja köpte mig en klocka där på det köpcentret o lite annat..du få gå o dansa på playa the sol där va vi!! hahahah litet dansgolv o galna damer ...ha de gott i solen o njut.kramkram

 
Cina

Cina

15 januari 2011 14:55

Åhhh vad glad jag är för din skull att det vart bättre än vad du räknat med. Att åka ospecat är inte alls så farligt i dagens läge. Finns ju igentligen inga ruffiga hotell idag. Må gott o hoppas du hittade mycket på marknaden. Det är toppen att gå på marknad tycker jag!
Må gott o ta hand om dig och njut av solen!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Marie-Louise

Marie-Louise

15 januari 2011 16:24

Vad roligt att höra att du har det så bra :) Och vilken tur med hotellet. Jag tycker verkligen att du är stark och modig som gör din resa ensam. Underbart!!! /Kram

http://madredetres.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

15 januari 2011 18:42

Låter som du lever livets glada dagar - fortsätt så :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Britt

Britt

15 januari 2011 21:37

Åh vad härligt att sola, shoppa och äta gott. Säger som de andra att jag hoppas att värmen gör gott för dina leder och hoppas att vädret i Sverige blivit bättre till du kommer hem.

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards