dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

Att skiljas är att dö lite grann...

Av dansbandsfrun - 17 oktober 2010 15:05

(det är en väldigt känd dansbandslåt för er som inte "hänger med" )  


Nu är det så makalöst tyst och tomt här...


Gästerna har åkt hem. (här är 2 av 3) 

 


Jag önskar att vi bodde närmare varandra   


Ps: precis under DANSBANDSKAMPEN igår så blev vi "upptagna av nåt annat" så för er som väntar på recensioner, får vänta ett tag till. Ska kolla reprisen nu i eftermiddag. Så skriver jag om den sen. OK?


kramar 

 
 
Svorskan

Svorskan

17 oktober 2010 20:06

Trist och tom sen. :( Men du? Jag skulle gärna shoppa ihop med dig, jag tror det hade blivit rena rama showen. Hahaha! Du är inte riktigt klok! Jättesöt med löshår var du också.
Sv: Tusen tack. Faktisk så var min grundidé till LD en bild från ett spa, så att du assosierar till det är inte så konstigt.

http://svorskan.se

 
Diana

Diana

17 oktober 2010 21:33

Jag vågar knappt erkänna det men jag hörde några låtar från kampen medan vi åt middag... Sög fett. ;)
Jag bor 1½ timme från Ullared, sen om det anses närma vet jag inte... hurså? :)

http://www.decdia.blogg.se

 
Diana

Diana

17 oktober 2010 21:48

Jag glömmer bprt att vi lever i ett väldigt avlångt land, har ni mycket långt dit?

http://www.decdia.blogg.se

 
Sandragee

Sandragee

17 oktober 2010 22:04

"Det är dags att ta adjö, att ta farväl nu..." tralla lalla la... Det är ju så jobbigt med avsked! :( Åh va man önskar att man hade varandra på närmare håll...
Vilken tur att vi tycker och tänker så lika! M har nog inte helt fel då när han tycker att vi påminner så om varann! Hoppas du blir gla över påsen som levereras i natt ;) Passar det inte så hojta bara till, jag gjorde en chansning nu :) Ha en fortsatt go kväll!
Kram

http://sandragee.blogg.se

 
Ellis

Ellis

18 oktober 2010 01:45

:O :O :O

Hur kan du missa det du brinner för för ANNAT?

http://ellisu.blogg.se

 
Ingen bild

Syster

18 oktober 2010 12:19

Tack för en supermysig helg, längtar redan tills vi ses. Puss och kram.

dansbandsfrun

18 oktober 2010 12:54

Det är vi som ska tacka för det härliga sällskapet. Det blev så oerhört tomt när ni åkt....fy..det gör vi om snabbt ;)
puss o kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards