dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Får jag presentera....

Av dansbandsfrun - 13 oktober 2010 11:33

Ni som följer mig och min blogg, vet att jag för en tid sedan deltog i KAFFEHÖRNANS tävling "Kaffehörnans Höjdare".


Alla som ville kunde rösta på sina favoriter, och man fick rösta hur många gånger man ville.


Jag vann   


så nu har jag satt mig tillrätta vid min telefon för att invänta att Michael Bindefelt och de andra "högdjuren från Party-Stockholm" ringer och bjuder mig på lite kändis-mingel   


Jag vill tacka alla som tog sig tiden att gå in och rösta på mig. Det var JÄTTEGULLIGT och framförallt uppskattat.


Det visade sig snabbt att jag har en fantastisk kvinna som mitt största fans. Hon hade röstat 76 gånger av 158 och hon skriver jämt de raraste saker om att min blogg förgyller hennes dagar och det värmer så i mitt hjärta att jag saknar ord.

Jag vill därför ge henne detta inlägg för att visa MIN uppskattning.


Jag har fått lov att visa er en jättefin bild på henne och med den vill jag säga att du gör MIN dag Anne, det är för dig och er andra jag skriver. Att få respons i form av fina kommentarer är det BÄSTA som kan hända. Det bästa betyget.


TACK till dig för att du läser mina ord.

  

En jättesnygg Anne!!


 
 
Lisa

Lisa

13 oktober 2010 12:14

Å gud så kul för dig..är det jag som röstade resten på dig då vännen..skratt
Jag säger då detta att du har den bästa bloggen och är den mest gulliga och rara människa..
Och sen måste jag säga att Anne är skit snygg har sätt hennes kort tidigare på hennes blogg...

Tyst nu hörde jag något
Tyst sa jag...
RING RING......
Svara då................pöss pöss

http://unikajag.se

dansbandsfrun

13 oktober 2010 12:44

Hahaha du e en go knasboll du ;)
Du har nog sett kortet på facebook.
Ja, det va du som röstade resten TACK vännen, oops nu ringer Bindefelt...måste rusa ;)
kram

 
Ingen bild

Syster

13 oktober 2010 13:01

Grattis älskade syster, du är bäst. Även om jag är dålig på att skicka kommentarer så försöker jag titta in och läsa vad du skriver. Syns snart. Kramar.

dansbandsfrun

13 oktober 2010 13:28

Tack honey! ;) Äsch ;)
Ingen fara, jag vet hur mycket du har!! Japp, nu har vi börjat förbereda på allvar. JIPPIEEEEEEEE!!!! längtar! puss

 
Diana

Diana

13 oktober 2010 13:07

F u c k , hon klådde mig... Jag menar, Grattis Anne! ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Monica

Monica

13 oktober 2010 15:47

Du var verkligen en värdig vinnare....alltid lika roligt att gå in på din blogg och läsa:)

http://violett.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

13 oktober 2010 19:06

Du är en värdig vinnare av detta tycker jag.
Jag röstade många gånger.
jag har inte haft det så bra ett par dagar nu så därför har jag vart dålig på att kommentera.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ellis

Ellis

14 oktober 2010 00:35

How sweet!! :D

http://ellisu.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

14 oktober 2010 12:04

Jag röstade i alla fall EN gång, och det var en bravad med tanke på mina svåra dator-förhållanden där borta på andra sidan pölen ;-)
GRATTIS till dig, du värdiga vinnare!

http://amacasa.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards